استاندار آذربایجان شرقی:

صداقت، برنده‌ترین سلاح سیاست است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه گسست و فاصله مدیران و مردم در نظام ما به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست، گفت: باید رویکرد مدیران کاهش این فاصله باشد.

بهرام سرمست در دیدار با جمعی از ایثارگران استان، با بیان اینکه صداقت، برنده‌ترین سلاح سیاست است، گفت: در طول دوره خدمتم در دنیای رنگارنگ سیاست، همواره از رنگ سفید که نماد خلوص و شفافیت است، استفاده کرده‌ام و متعهد می‌شوم که با مردم صادق و مخلص باشم.

وی با بیان اینکه قبول مسئولیت در این شرایط سخت و حساس، جز با عشق و خلوص نیت ممکن نیست، افزود: خدمت به مردم یک توفیق الهی است که سختی‌ها را آسان می‌کند و بزرگ‌ترین توفیق این است که خداوند به انسان فرصت می‌دهد در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط به مردم خدمت کند.

سرمست تأکید کرد: مدیران باید روحیه خدمت‌گزاری و پاسخ‌گویی را در رأس امور قرار دهند، چرا که عملکرد آنها به طور مستقیم در رضایت مردم که مهم‌ترین پشتوانه نظام هستند، تاثیر دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی، سرکشی به خانواده‌های شهدا را یکی از وظایف مسئولان و فرمانداران دانست و گفت: لازمه حفظ حرمت و کرامت شهدا، احترام‌گذاشتن به خانواده‌ها و والدین آنهاست که حق بزرگی بر گردن ما دارند و اگر این حرمت را حفظ نکنیم در پیشگاه خداوند متعال پاسخ‌گو خواهیم بود.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080302336
  • خبرنگار :