پیروانی: نویدکیا علت جدایی‌اش را نگفت/ اخلاق حکم می‌کرد آرامش را به تیم برگردانم

سرمربی موقت مس رفسنجان می‌گوید: نویدکیا دلایلی برای جدا شدن دارد اما آنها را بازگو نکرد و ما هم احترام گذاشتیم. امیدوارم بدشانسی ما کمتر شود و با تمرکز بهتر امتیاز لازم را به دست بیاوریم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال مس رفسنجان در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ فردا (جمعه) از ملوان میزبانی خواهد کرد. امیر حسین پیروانی، سرمربی موقت مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی برابر ملوان گفت: ملوان از تیم‌های خوب و ریشه‌دار کشور است که سبقه درخشانی در فوتبال ایران دارد و در سال‌های دور و نزدیک بازیکنان خیلی خوبی به فوتبال کشور معرفی کرده است. امسال هم با درایت آقای زارع تیم خوبی را روانه مسابقه کرده‌اند و فوتبال خیلی خوبی را به نمایش می‌گذارند. از طرف دیگر تیم ما بازیکنان بزرگی دارد و در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با تمرکزی که بچه‌ها داشته‌اند و با شناختی که از عملکرد تیم ملوان در فاز دفاعی و هجومی داشتیم، تمرینات خوبی را طراحی کردیم. علی‌رغم اینکه در این هفته‌ها نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم با نظر کارشناسان از نظر کیفی عملکرد خوبی داشتیم و فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم بدشانسی ما کمتر شود و با تمرکز بهتر امتیاز لازم را به دست بیاوریم.

پیروانی درباره فرآیند انتخاب سرمربی گفت: همانگونه که اطلاع دارید، آقای نویدکیا بنا بر دلایلی از تیم جدا شدند و این باعث شد که یک حیرت در تیم حاکم شود. آقای نویدکیا تاکید داشتند که من مسئولیت فنی را بر عهده بگیرم و همچنین مدیرعامل باشگاه این را از من خواستند. تصمیم اخلاقی این بود که من حضور داشته باشم و آرامش را به تیم برگردانم. سعی کردم که در این مدت موقت، مثبت باشم تا سرمربی تیم معرفی شود. باشگاه به جمع‌بندی نهایی رسیده و در آینده بسیار نزدیک سرمربی را معرفی می‌کند. زمانی که تیم در انتهای جدول است این تاثیر منفی بر عملکرد بازیکنان می‌گذارد. 

سرمربی موقت مس رفسنجان درباره شرایط بازیکنان خارجی اظهار کرد: این بازیکنان به لحاظ کیفی خوب هستند. ارتباط باید بین تیم و بازیکنان برقرار شود و من فکر می‌کنم که این ارتباط روز به روز بهتر می‌شود و بازیکنان خارجی ما پیشرفت داشته‌اند و به ترکیب ثابت می‌رسند. اگر من هم بودم با توجه به شرایط باشگاه در اول فصل همین بازیکنان را جذب می‌کردم؛ کیفیتی که در تمرینات ارائه می‌دهند مورد قبول است.

پیروانی درباره دلیل استعفای نویدکیا و نداشتن تمرکز در تیم گفت: مربی کم تجربه‌ای نیستم و ایشان گفتند که دلایلی برای جدا شدن دارند اما آن را بازگو نکردند و ما هم احترام گذاشتیم. با رفتن ایشان بچه‌ها باید خودشان را با شرایط بدون حضور آقای نویدکیا وفق می‌دادند. با بچه‌ها بیشتر صحبت کردیم و در بازی هفته قبل بچه‌ها پنج روز بود که تمرین نکرده بودند و شاید نبود تمرکز در آن بازی تاثیر گذاشت. هرچند که در دقایقی از بازی کیفیت خوبی ارائه دادیم. این هفته بچه‌ها خوب تمرین کردند و به بازی فردا امیدواریم.

پیروانی درباره اینکه چرا لباسی که بر تن دارد، لوگوی باشگاه را ندارد؟ بیان کرد: من دیر به تیم اضافه شدم و وقت نشد که لوگو روی آن چسبانده شود. ان‌شاءالله برای فردا لوگو خواهد داشت.

سرمربی موقت مس در ادامه درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیم در بازی فردا گفت: چند مصدوم داریم و میثم تیموری هم به دلیل فوت پدرشان در بازی فردا حضور ندارند.

پیروانی در واکنش به ضعف خط دفاعی تیم در بازی گذشته عنوان کرد: یک بازی را ملاک قرار ندهید، شرایط تیم طبیعی نبود. بازیکنان ما جزو بهترین مدافعان لیگ هستند. 

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403080302246
  • خبرنگار : 50188