مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد

اختصاص ۲۵۰۰۰ متر به فضای سبز در مجموعه مسکونی آتش‌نشانان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: زمین پروژه مسکونی آتش نشانان ۴۰ هکتار است که تنها ۱۵ هکتار آن ساختمانی است و ۲۵۰۰۰ متر مربع فضای سبز در آن ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسنا و بنا براعلام سایت شهر، قدرت‌الله محمدی در حاشیه برگزاری پویش قرار خدمت در منطقه ۲۱ و در بازدید از پروژه مسکونی آتش‌نشانان در جمع خبرنگاران گفت: این مجموعه یک شهرک کاملا سبز است که همه سرانه ها نیز در آن دیده شده است. امیدواریم تا ۲ سال آینده مجموع ۸۰۰۰ واحد به طور کامل ساخته و بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه زمین این مجموعه ۴۰ هکتار است که تنها ۱۵ هکتار آن ساختمانی است و ۲۵۰۰۰ متر مربع فضای سبز در آن ایجاد می‌شود، افزود: زیربنای هر بلوک بالغ بر ۱۰۰۰ متر است و بیش از ۸۰۰۰ واحد بالای ۸۰ متری ساخته می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: بیش از ۸۰ درصد از همکاران ما مستاجر هستند و حتی بعضی از آنها ساکن شهرهای اقماری تهران شده بودند و این در فراخوان‌ها و مأموریت‌ها ما را دچار مشکل می‌کرد. اما بیش از ۹۰ درصد پرسنل آتش‌نشانی در این پروژه صاحب مسکن می‌شوند.

محمدی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم بعد از ۲ سال اصلی‌ترین دغدغه آتش‌نشان‌ها را مرتفع کنیم. خاک‌برداری همه پروژه انجام شده و از هفته آینده فوندانسیون آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403080302084
  • خبرنگار :

برچسب‌ها