نمایش‌نامه تئاتر« میوه‌ی هنر» به آموزش پایه پنجم و ششم دانش آموزان مازندرانی اضافه شد

کتاب مجموعه نمایشنامه تئاتر درسی «میوه‌ی هنر» ویژه پایه‌های پنجم و ششم با حضور حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آمل رونمایی شد.

این کتاب چهارشنبه ۲ آبان در حاشیه گردهمایی سراسری معاون آموزش ابتدایی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در آمل رونمایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در حاشیه رونمایی از این کتاب به خبرنگار ایسنا گفت: این کتاب به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تهیه شده و هدف از آن نیز کمک به یادگیری بهتر مفاهیم درسی دانش آموزان با استفاده ابزار هنر است.

حسین کمالی افزود: معلمان با بهره‌مندی از خلاقیت‌های هنری برای انتقال بهتر و سریع‌تر مفاهیم به دانش آموزان با بهره‌گیری از این کتاب می‌توانند بهتر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: استفاده از ابزار هنر با توجه به علاقمندی بیشتر دانش آموزان به این بخش، قطعا در یادگیری آنها نیز در آموزش و کتاب‌های درسی تاثیر زیادی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: این کتاب بزودی در سطح وسیعی منتشر خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود از سال تحصیلی آینده در اختیار دانش آموزان پایه پنجم و ششم قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، گردهمایی سراسری معاون آموزش ابتدایی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور از روزچهارشنبه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در آمل درحال برگزاری است.

این گردهمایی تا عصرپنجشنبه ۳ آبان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080201836
  • خبرنگار : 50616