استاندار چهارمحال و بختیاری:

مفاهیم دفاع‌مقدس را با زبان هنر به نسل جوان منتقل کنیم

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید با زبان هنر مفاهیم دفاع‌مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم، گفت: شهدا مایه مباهات و سربلندی هستند و باید به‌عنوان الگو باقی بمانند.

غلامعلی حیدری امروز دوم آبان‌ماه در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» به میزبانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند، اظهار کرد: امروز رزمندگان جبهه مقاومت نیز با تأسی به دوران دفاع مقدس در برابر رژیم صهیونیستی شجاعانه ایستاده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دوران دفاع‌مقدس فرصتی برای قهرمان‌پروری بود، گفت: تجهیزات رزمندگان دوران دفاع‌مقدس قابل مقایسه با دشمنان نبود، اما رزمندگان ضربه سنگینی به رژیم بعثی وارد می‌کردند و دشمنان در عملیات کربلای ۵ یک ضربه سنگین خوردند.

وی افزود: رژیم بعثی پس از پایان عملیات کربلای ۵ مجبور به پذیرش قطعنامه شد و شاهد یک عملیات استراتژیک و راهبردی بودیم که دشمن در این عملیات از سلاح شیمیایی نیز استفاده کرد.

حیدری با اشاره به عملیات وعده صادق، خاطرنشان کرد: این عملیات تمام نقشه‌های رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کرد و سحر آنان باطل شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهدای شاخص دوران دفاع‌مقدس باید به‌عنوان الگو برای نسل جوان معرفی شوند، تصریح کرد: نسل جوان باید بداند که رزمندگان دوران دفاع‌مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور جدا شود.

وی بیان کرد: مردم مظلوم غزه و لبنان به جرم دفاع از خاک کشور زیر بمباران قرار گرفتند، ۴۳ هزار زن و کودک در غزه و بیش از ۳۰۰۰ نفر در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

حیدری با تاکید بر اینکه باید با زبان هنر مفاهیم دفاع‌مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم، خاطرنشان کرد: شهدا مایه مباهات و سربلندی هستند و باید به‌عنوان الگو باقی بمانند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403080201310
  • خبرنگار : 50250