گل‌محمدی: برخی موارد هست که شاید الان جای صحبت‌شان نباشد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بضاعت و ظرفیت ما به اندازه این فشار نیست، با جان و دل بازی می‌کنیم و برخی موارد هست که شاید الان جای صحبت‌شان نباشد اما از ظرفیت ۲۰ بازیکن نتوانستیم به طور کامل استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، در یکی از دیدارهای باقیمانده هفته هشتم فوتبال ایران، فولاد خوزستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) مهمان آلومینیوم اراک بود و با شکست چهار بر دو برابر میزبان دست خالی به اهواز بازگشت.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: دیداری که شش گل داشته باشد قطعا بازی زیبا و خوبی بوده است. متاسفانه سهم ما از این گل‌ها دو گل بود و بازی را باختیم و به تیم خوب آلومینیوم بابت بازی خوب و بردی که کسب کردند تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: در نیمه دوم تیم ما خیلی بد بازی را شروع کرد و توپ‌های بلند حریف منجر به موقعیت و گل می‌شد. خط دفاعی ما امروز عملکرد خوبی نداشت و عملکرد تیمی ما در دفاع ضعیف بود. در مجموع بازی سختی برای ما بود و البته با توجه به نتایج اخیر تحت فشار کسب نتیجه هم بودیم. بضاعت و ظرفیت ما به اندازه این فشار نیست، با جان و دل بازی می‌کنیم و برخی موارد هست که شاید الان جای صحبت‌شان نباشد اما از ظرفیت ۲۰ بازیکن نتوانستیم به طور کامل استفاده کنیم.

گل‌محمدی افزود: در مورد پنالتی دوم بحث وجود دارد. نمی‌خواهم دوباره به کمیته انضباطی دعوت شوم فقط از مومنی داور بازی می‌خواهم اگر پنالتی نبود، حداقل از تیم ما عذرخواهی کند.

او در پایان اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم و باید خود را برای ادامه لیگ بازیابی کنیم. بازی را بد شروع نکردیم ولی روی توپ‌های بلند حریف اشتباهات تاثیرگذاری داشتیم، تمرکز کافی هم در دفاع‌کردن نداشتیم و باید تمرکز بیشتری در بازی‌های آینده داشته باشیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403072922657
  • خبرنگار : 50213