اتاق مشترک گروه‌های مقاومت:

بی‌طرفی برخی شبکه‌های عربی در قبال کشتار فلسطینیان شرم‌آور است

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت در بیانیه‌ای اقدام برخی شبکه‌های عربی در قبال کشتار فلسطینیان را شرم‌آور و ننگین خواند و محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز یکشنبه اقدام برخی شبکه‌های ماهواره‌ای عربی به انتشار روایات مشکوکی را که در خدمت برنامه‌های دشمن صهیونیستی است و علیه مقاومت و پشتوانه مردمی آن جو سازی می‌کند، محکوم کرد.

در بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت آمده است: دادن فضای وسیع به جنایتکاران جنگی صهیونیست و شخصیت‌های عربی ضد مقاومت برای ترویج دروغ‌های خود و ممانعت از انتشار صداهایی که بیانگر وجدان زنده امت هستند، در حقیقت خنجری از پشت به ملت‌های فلسطین و لبنان در نبرد دفاع از عزت و آزادی و خدمت به جنگ نسل‌کشی علیه آنان است.

در ادامه بیانیه آمده است: تظاهر به بی‌طرفی در مقابل کشتارهای بی‌سابقه دشمن صهیونیستی در سرزمین‌های عربی علیه ملت‌های فلسطین و لبنان برای برخی کانال‌های عربی شرم‌آور و دردناک است.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین از عملکرد حرفه‌ای شبکه‌های ماهواره‌ای که جانب حقیقت را گرفته‌اند، عدالت را در حق قربانیان رعایت می‌کنند و دشمن و دوست را از هم تشخیص می دهند، تمجید کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403072922587
  • خبرنگار : 71659