معاون آموزشی دانشگاه خبر داد:

افزایش ۱۰ درصدی پذیرفته شدگان کنکور سراسری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش ۱۰ درصدی پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

افشین امینی امروز، ۲۹ مهرماه با اعلام این خبر گفت: با ورود دانشجویان جدید به جمع دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، سعی در ایجاد بهترین شرایط برای ارائه بهترین آموزش‌ها به این آینده‌سازان هستیم تا پشتوانه‌های مناسبی برای عرصه سلامت تربیت شود.

وی اضافه کرد: در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ تعداد هزار و ۵۱۶ نفر در ۲۳ رشته و مقطع برای تحصیل در این دانشگاه پذیرش می‌شوند که از این تعداد، ۴۸ نفر در مقطع کاردانی ادامه تحصیل خواهند داد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: علاوه بر این، ۸۷۵ نفر در مقطع کارشناسی و ۵۹۳ نفر نیز در دکترای عمومی شامل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، تحصیل خود را در این دانشگاه آغاز می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امینی با آرزوی موفقیت برای دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نام‌نویسی الکترونیکی این دانشجویان با مراجعه به نشانی https://saba.sums.ac.ir/Dashboard  در قسمت «پذیرش» تا ۳۰ مهر سال جاری انجام می‌شود.  

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072922273
  • خبرنگار :