در مراسم تجلیل از نیروهای کارگری و پشتیبانی شهرداری تهران مطرح شد

کارگران پشتیبانی شهرداری تهران در اولویت ثبت‌نام و واگذاری مسکن‌

مراسم گرامیداشت بیش از ۱۰۰۰ نیروی کارگری و پشتیبانی شهرداری تهران پیش از ظهر امروز با حضور خانواده‌های کارگران در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت شهدای مقاومت و غزه اظهارکرد: تعداد قابل توجهی از مسلمانان فلسطینی و لبنانی زیر آتش سنگین توپخانه اسرائیل جان می‌سپارند و از خداوند متعال برای نجات هر چه سریعتر این مردان پاک خدا از شر صهیونیست‌های نسل کش و کودک کش کمک می‌طلبم.

وی با بیان اینکه مفتخریم که برای نخستین بار شاهد تقدیر تعداد قابل توجه و بی‌شماری از همکاران زحمتکش شهرداری تهران در حوزه پشتیبانی و کارگری هستیم که در کار خود بسیار موثر و تاثیر گذارند، اظهارکرد: بسیاری افراد به رغم تأثیرگذاری فراوان در کار کمتر دیده می‌شوند و نیروهای کارگری و پشتیبانی شهرداری تهران نیز جزو این افراد هستند که از سحرگاهان تا پاسی از نیمه‌های شب خدمتگزاران در شهرداری تهران در تلاشند و قطعا اگر این افراد نباشند شهر چهره دیگری خواهد داشت و بی شک آرامش و آسایش موجود در شهر جز با عملکرد خوب و موثر این خادمین و خدمتگزاران بی ادعا میسر نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: همه ما چه در شهرداری و چه در شورای شهر خدمتگزار مردم هستیم و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنیم تا مردم در آرامش روحی و روانی و آسایش جسمی زندگی کنند؛ چراکه خدمت به خلق خدا در نزد خدا و مردم دارای اعتبار و ارزش است.

چمران با تأکید بر اینکه خدمات و پشتیبانی در شهرداری تهران کار کوچکی نیست و اگر نباشد بسیاری از موضوعات در شهرداری متوقف خواهد شد، افزود: نتیجه تلاش تمامی نیروها چه در مناطق و چه در سازمانها عدم تعطیلی شهر در تمام ساعات شبانه روز است و شاید این پویایی در دیگر نقاط کشور هیچگاه دیده نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان با بیان اینکه تاکنون ندیده‌ام و نشنیدم که در این حجم و گستردگی، از نیروهای کارگری و پشتیبانی تقدیر شود، تجلیل از نیروهای پشتیبانی را اقدامی در خور توجه عنوان کرد و گفت: البته تقدیر واقعی به دست خداست و اگر خدا راضی باشد فراتر از اینها از بندگان خود تقدیر و تجلیل خواهد کرد.

حسن رجبیان شایگان مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه متأسفانه نیروهای کارگری هیچگاه در کارشان دیده نمی‌شوند، افزود: این افراد به رغم دیده نشدن همواره نقش حامی و پشتیبانی را عهده دار بودند و مفتخریم که برخلاف باور عموم جامعه، نیروهای کارگری در شهرداری تهران از اهمیت بسزایی برخوردارند و وظیفه خود می‌دانیم که همواره خادم و خدمتگزار آنها باشیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به سطح رفاه و معیشت کارکنان شهرداری  تهران از جمله مهمترین اقدامات لازم در این راستا را تخصیص مسکن کارکنان دانست و گفت: با تدبیر شهردار تهران ثبت نام مسکن کارکنان به زودی آغاز می‌شود که البته کارگران اداره کل پشتیبانی در اولویت این ثبت‌نام و واگذاری خواهند بود.

بر اساس گزارش اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران، مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران با یادآوری ارتقاء حقوق و دستمزد نیروهای کارگری شهرداری تهران در ابتدای سال جاری اظهار کرد: با رایزنی صورت پذیرفته با اداره کل منابع انسانی ان‌شاءالله تا پایان فصل پاییز تمامی عقب ماندگی‌ها در حوزه تخصیص گروه کارگران اداره کل پشتیبانی جبران می‌شود و با ارتقاء گروه آنان، حقوق و مزایای این همکاران ان‌شاءالله تغییر محسوسی خواهد داشت.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403072720737
  • خبرنگار :