مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد

حضور ۱۰ تیم سمنانی در سطح اول ورزش ایران/ کسب ۱۱ مدال از از مسابقات بین‌المللی امسال

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از وجود ۱۰ تیم این استان در لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف خبر داد و گفت: ورزشکاران این استان از ابتدای سال تاکنون ۱۱ مدال رنگارنگ از مسابقات بین‌المللی و فراملی کسب کرده است.

محمدتقی علوی امروز (۲۵ مهرماه) در بازدید استاندار از اداره کل ورزش و جوانان که به بهانه هفته تربیت بدنی انجام شد اظهار کرد: طی سه سال اخیر در بحث ورزش قهرمانی و ورزش همگانی، اتفاقات ارزشمند و مبارکی در ورزش استان رخ داده است.

وی به حضور ورزشکاران استان در رویدادهای بین‌المللی پرداخت و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون اداره کل ورزش و جوانان استان ۱۲ اعزام فراملی داشته که ورزشکاران استان در این مسابقات برون‌مرزی موفق به کسب ۱۱ مدال رنگارنگ شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به حضور تیم های ورزشی استان در سطح اول ورزش کشور گفت: برای اولین بار استان سمنان دارای تیم بسکتبال در لیگ برتر کشور شده است و در همین راستا باشگاه‌ پایش پارت شاهرود بعنوان‌ نماینده استان در این مسابقات حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین تیم صنعت باطری گرمسار به نمایندگی از استان سمنان در مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور حضور خواهد یافت.

علوی اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۱۰ تیم از استان سمنان در رشته‌های مختلف همچون بدمینتون، فوتبال ساحلی، فوتبال و بسکتبال در لیگ های برتر کشور حضور دارند.

وی با اشاره به حضور چند ساله سمنان در لیگ برتر فوتبال ساحلی و اقبال بالای مردم به این تیم خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ساحلی سمنان تا کنون با برد در تمامی مسابقات ، روند بسیار خوبی را آغاز کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: اولین بار در سال گذشته اردوی تیم ملی بدمینتون در استان سمنان انجام و خوشبختانه با تلاش های شکل گرفته مسابقات جام فجر ( انتخابی المپیک ۲۰۲۸) با میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار سمنان از اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: خوشبختانه با هدایت استاندار سمنان و با تلاش همکاران در این اداره کل، هم‌اینک در حوزه جوانان، سرآمد استان‌های کشور هستیم. 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403072519651
  • خبرنگار :