نماینده مجلس:

توجه به حوزه ورزش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

نماینده مردم ابهر خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه جدی به حوزه ورزش کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد.

منصور علیمردانی امروز (چهارشنبه ۲۵ مهر ماه) در مراسم تجلیل از مدال‌آوران رشته‌های مختلف خرم‌دره و همچنین میثم کرمی نویسنده شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: مردم دغدغه‌هایی در حوزه ورزش داشتند که با توجه به این موضوعات در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، این دغدغه‌ها مطرح شد که در همین راستا قول اجرای اقدامات مناسب برای قلعه حسینیه و زمین چمن شهید خرمی و هیات‌های مختلف داده شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جامع موادمخدر است، اذعان کرد: در راه مبارزه با موادمخدر و مقابله با توزیع آن شاهد هزینه‌های بسیار بوده و شهدای زیادی نیز جان خود را در این راه از دست داده‌اند تا جوانان ما آلوده به این بلای خانمان‌سوز نشوند.

علیمردانی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهایی که نقش بسیار موثری در حوزه مبارزه با موادمخدر دارد، تلاش و سرمایه‌گذاری برای ارتقای فرهنگ، ورزش و جایگاه علمی جامعه است، تصریح کرد: با همکاری همگانی و سرمایه‌گذاری درست باید شرایطی مهیا شود تا کسی به سراغ مصرف موادمخدر نرود و سلامت جامعه ارتقا یابد.

او با بیان اینکه از مدیران انتظار داریم هر مسئول در حوزه کاری خود با توجه به مسئولیتش عملکرد خوب داشته باشد، افزود: برخی از مدیران از ماندن خود ناامید هستند کما اینکه همه شاهدند ۳ نفر از کابینه دولت شهید رئیسی در دولت جدید به کار خود ادامه می‌دهند.

در ادامه این مراسم فیاض مجبی فرماندار شهرستان خرم‌دره ضمن تأکید بر استمرار حرکت‌هایی همچون تجلیل از نویسندگان افتخارآفرین از سوی مسئولان فرهنگی، اظهار کرد: نویسندگان موجب افتخار و سربلندی جامعه هستند و تلاش بر این است بستری برای استفاده از ظرفیت هنرمندان در شهرستان مهیا شود. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: در حوزه قلم هنرمندان بسیاری در شهرستان خرم‌دره هستند و هرگونه رشد و پیشرفت، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت، ریشه در قلم دارد. 

زهرا باقرزاده با اشاره به اینکه کتاب اندیشه‌های فلسفی ابن‌سینا و حکمت صدرایی در جهان اسلام به قلم میثم کرمی نویسنده خرم‌دره رهاوردی است از جامعه فرهنگی خرم‌دره به جامعه فرهنگی ایران درجهت شکوفایی و مطرح شدن شهرستان خرم‌دره است.

به گزارش ایسنا، دو کتاب اندیشه‌های فلسفی ابن‌سینا در ۳ جلد و حکمت صدرایی در جهان اسلام در ۴ جلد، یادگارنامه استاد غلامحسین ابراهیمی‌دینانی و آیت‌الله سیدمصطفی محقق‌ داماد به خواستار و اشراف میثم کرمی منتشر شده است.

یادآور می‌شود، در این مراسم همچنین از امیررضا عزیزی دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی تیراندازی باکمان قهرمانی آسیا در ماده کامپوند نیز تجلیل به عمل آمد.

در این مسابقات که پنجم تا دوازدهم مهر ماه در شهر تایوان چین‌تایپه با حضور کشورهای آسیا برگزار شد. امیررضا عزیزی با پیروزی بر رقبای خود از کشورهای قزاقستان و چین‌تایپه میزبان مسابقات در مرحله پایانی، مقام دوم مسابقات تیراندازی با کمان در رشته کامپون را از آن خود کرد و مدال نقره این رشته را به گردن انداخت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072519576
  • خبرنگار : 50163