مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد

کمک بیش از ۷ میلیارد ریالی همدانی‌ها به غزه، یمن و لبنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از کمک بیش از هفت میلیارد ریالی مردم این استان به مردم آسیب‌دیده جنگ غزه، یمن و لبنان خبر داد.

علی سنجربگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور ۴۶ پایگاه با ۸۵ صندوق و ۵۰ دستگاه پُز برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن در سراسر استان همدان از تاریخ ششم  مهرماه تاکنون مستقر شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از هفت میلیارد و ۳۹۴  میلیون ریال به‌صورت نقدی برای مردم بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن توسط مردم استان همدان جمع‌آوری شده است.

 سنجربگی با اشاره  به جمع‌آوری کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم آسیب‌دیده غزه، لبنان و یمن، تصریح کرد: مردم استان همدان می‌توانند کمک‌های خود را به چادرهای مستقر شده در سطح شهر و یا شعب هلال‌احمر در سطح استان تحویل دهند، ضمن اینکه برای کمک‌های نقدی مردم شماره حساب‌های اعلام شده هلال‌احمر نیز در خدمت کمک‌های مردمی است.

سنجربگی با اشاره به کمک‌های غیرنقدی برای کمک به آسیب‌دیدگان از جنگ لبنان، غزه و یمن، گفت: کمک‌های غیرنقدی شامل اقلام زیستی پتو، زیرانداز و بالشت، اقلام غذایی شامل کنسرو ماهی، لوبیا، مربا، کمپوت، اقلام دارویی و بهداشتی و شوینده‌ها بوده که در این رابطه هم استانی‌های همدانی می‌توانند کمک داشته باشند.

وی اضافه کرد: شماره حساب ۹۹۹۹۹ به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹  مربوط به بانک ملی برای کمک به مردم ستمدیده لبنان، شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ مربوط به بانک مرکزی برای کمک به مردم ستم‌دیده غزه و شماره حساب ۹۹۹۹۹ به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۹۹۸ مربوط به بانک ملت برای کمک به مردم ستم‌دیده یمن شماره حساب‌هاییست که برای کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072317516
  • خبرنگار : 50037