قتل پدر توسط دختر به خاطر خشم و عصبانیت

رئیس پلیس آگاهی البرز از قتل مرد ۵۷ ساله توسط ‏دخترش در شهرستان کرج و ابراز پشیمانی قاتل پس از ارتکاب به قتل خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حکمت اله شجاعی روز شنبه ۲۱ مهرماه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان کرج اکیپی از ماموران پلیس آگاهی استان به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول که مردی ۵۷ ساله است با ضربه چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است و با توجه به حساسیت موضوع، تلاش جهت شناسایی قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: پس از انجام اقدامات خاص پلیسی و تحقیقات صورت گرفته همسر مقتول گفت که همسرم همیشه با من و دخترم جر و بحث می‌کرد و در یکی از همین جر و بحث‌ها وقتی به سمت دخترم که در داخل آشپزخانه بود رفت او با عصبانیت ضربه‌ای را با چاقو به همسرم زد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این که قاتل پس از قتل از محل متواری شده گفت: با انجام تحقیقات پلیسی و اخذ دستور قضایی قاتل دستگیر و در اعترافات خود گفت، اصلا قصد کشتن پدرم را نداشتم اما از روی عصبانیت ضربه‌ای با چاقو به او زدم و الان به شدت پشیمانم.

 سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه مهارت کنترل خشم و داشتن سعه صدر در بسیاری موارد منجر به پیشگیری از بروز حوادث تلخ می‌شود، گفت: قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403072116187
  • خبرنگار : 50022

برچسب‌ها