قرارگاه مردمی نصر در قم راه‌اندازی شد

قرارگاه مردمی نصر با هدف همدلی و حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین و میدان‌داری گروه‌ها و فعالان مردمی از سراسر کشور، در استان قم راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده امروز ۱۹ مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، عنوان کرد: همزمان با ایام سالگرد عملیات طوفان الاقصی و شکست ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی، قرارگاه مردمی نصر در استان قم راه‌اندازی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: فعالیت قرارگاه نصر به صورت ملی است اما پایگاه آن در استان قم قرار دارد و همدلی و حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین هدف اصلی تشکیل قرارگاه نصر است.

وی اظهار کرد: این قرارگاه با میدان‌داری مساجد، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، مجموعه‌های فعال در عرصه‌های تربیتی و قرآنی، مبلغین، گروه‌های مردمی و جهادی فعالیت می‌کند.

شعبان زاده افزود: توسل و دعای جمعی مردم برای پیروزی جبهه مقاومت، روشنگری، تبیین و روایت حقایق جنگ و وضعیت منطقه، کمک مالی و امکاناتی به مردم لبنان و فلسطین برنامه‌ها و اقدامات محوری این قرارگاه است که فرارسیدن پیروزی امت اسلامی و نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت‌ها و برنامه‌های قرارگاه مردمی نصر و واریز کمک‌های نقدی خود به آدرس https://eitaa.com/NasrGharargah در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403071915071
  • خبرنگار : 50455