رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عملیات‌های وعده صادق، موازنه قدرت را در غرب آسیا تغییر داد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره عملیات‌های موفقیت‌آمیز وعده صادق، آن‌ها را موجب تغییر موازنه قدرت در غرب آسیا دانست.

ابراهیم عزیزی امروز، ۱۹ مهرماه در نشستی در حاشیه یادواره شهدای کمیته امداد فارس و در جمع خانواده شهدای کمیته و مدیران این نهاد در سخنانی با اشاره به مقام شامخ شهدا و تاریخ پر افتخار شیعه اظهار کرد: ما همواره در راستای یک تفکر ناب دینی همراه با حماسه‌آفرینی، ایثار و از خودگذشتگی، به دنبال یک حیات طیبه بوده‌ایم که شهادت در آن جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: مکتب اسلام برای رهایی بشریت از دست اشقیا در اقصی نقاط جهان منشأ حماسه‌های بزرگ بوده و از صدر اسلام تاکنون مردان و زنان قهرمانی در این جغرافیای بدون مرز، جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند.

عزیزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کمیته امداد بیان کرد: امروز این یادواره‌ها به ما تذکر می‌دهد که یک فصل درخشان به نام دفاع مقدس چه جایگاهی در این کشور دارد؛ دفاعی که درس بزرگی به اجانب داد و اوج ایمان و اراده و از خودگذشتگی را تبلور بخشید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و نقش ایران در ایجاد مقاومت نیز گفت: در عملیات‌های وعده صادق به ملت ایران قول دادیم که انتقام شهدا را خواهیم گرفت و این نخستین پیام به همگان بود. این اقدام یک اقدام بازدارنده بود و موازنه را در غرب آسیا تغییر داد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید سید حسن نصرالله و سایر شهدای مقاومت ادامه داد: این عملیات دلیل روشنی بر قدرت نظامی ایران اسلامی است که ابعاد گسترده و پیچیده آن باید تبیین شود.

عزیزی با بیان اینکه جبهه مقاومت نیازمند پشتیبانی و حمایت است، بیان کرد: یادواره شهدا سرمایه معنوی برای مسیر پیش رو است و امیدواریم جامعه اسلامی ما بیشتر از این ظرفیت بهره‌مند گردد و کمیته امداد نیز همچون همیشه یاری‌رسان مردم مظلوم باشد.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071915006
  • خبرنگار :