نماینده رسمی جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

شاهد نوعی هماهنگی در جبهه مقاومت هستیم/ حرکت این جبهه متوقف نخواهد شد

نماینده رسمی جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه شاهد نوعی هماهنگی در جبهه مقاومت هستیم و حرکت این جبهه متوقف نخواهد شد، گفت: ما شاهد هجوم وحشیانیه رژیم صهیونسیتی به فلسطین، لبنان و ایران هستیم در واقع این رژم از همان ابتدا دنبال این بود که به پروژه جمهوری اسلامی ایران که در منطقه مقابل این رژیم قد علم کرده است، ضربه وارد کند.

به گزارش ایسنا، ناصر ابوشریف در گفت وگوی بی واسطه و رو در روی مجاهدان فلسطینی و یمنی» با دانشجویان ایرانی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به موضوع طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: وقوع این رویداد در فلسطین یک مسأله غیرعادی نیستبلکه امری طبیعی در فلسطین است. علت اصلی این اتفاق اشغال فلسطین و تمایل مردم برای آزادی بود. در واقع این کشور در سال ۱۹۱۷ میلادی اشغال شد غربی ها تلاش کردند پروژه عربی و صهیونیستی را پیاده کنند و طی سال های ۱۹۲۱، ۱۹۲۸, ۱۹۳۶ و غیره طولانی ترین اعتصاب این کشور به وقوع پیوست.

وی در ادامه تصریح کرد: ما امروزه در فلسطین تنها با رژیم صهیونیستی طرف نیستیم بلکه با تمام غرب انگلیس، فرانسه و غیره می جنگیم. با این وجود اتفاق طوفان الاقصی ضربه فوق‌العاده به رژیم صهیونسیتی وارد کرد و اگر حمایت غرب نبود کار اسراییل همان موقع تمام میشد. همچنان که زلزله بزرگی در تمامی سطوح سیاسی، امنیتی، روانی و اجتماعی به این رژیم وارد کرد.

نماینده رسمی جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه پروژه آمریکا در منطقه در عملیات طوفان الاقصی ضربه خورد، افزود: مبنای این پروژه تقویت رژیم صهیونسیتی بود. در واقع ما قبل از وقوع این رویداد شاهد عادی سازی روابط کشورهای منطقه با این رژیم بودیم. دشمن میخواست این روند عادی سازی کشورهای عربی پیش گرفته شود و این طوفان ضربه سنگینی به این برنامه وارد کرد.

این عضو جبهه مقاومت ادامه داد: ما شاهد هجوم وحشیانیه رژیم صهیونسیتی به فلسطین، لبنان و ایران هستیم در واقع این رژم از همان ابتدا دنبال این بود که به پروژه جمهوری اسلامی ایران که در منطقه مقابل این رژیم قد علم کرده است ضربه وارد کند.

وی در خصوص پیامدهای عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: در این عملیات خسارت زیادی به مردم فلسطین وارد شد و ما ضرر زیادی دیدیم اما شاهد پایداری خوب مردم فلسطین بودیم که دشمن را شوکه کرد. آنها فکر می کردند اگر از خشونت استفاده کنند مردم تسلیم می شوند بر این اساس در ۴۰ روز اول طوفی الاقصی ۴۰ هزار تن روی سر مردم غزه ریخت اما با گذشت یکسال مقاومت همچنان ادامه دارد. ۱۲ ماه است می جنگندند نتوانستند به اهدافش محقق شوند برای این منظور جنگ جدیدی در منطقه ایجاد کردند تا بر شکستش سرپوش قرار بدهد.

نماینده رسمی جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: مقاومت در داخل یک زندان می جنگد غزه قبل از ۷ اکتبر نیز مثل یک زندان بود از تمام جهات توسط این رژیم محاصره شده بود وقتی عبدالفتاح مصر روی کار آمد تمام تونل ها را بست ما با این حال همچنان با این رژیم می جنگیم. این رژیم ۵۰ هزار تن مواد منفجره از آمریکا دریافت کردند این علاوه بر تسلیحات خود اسرائیل بود در حالی که ما با ساده ترین سلاح ها مقاومت می کنیم، گاهی سلاح های که روی سر ما می ریزند را دوباره می سازیم و با این سلاح ها می جنگیم.

وی اظهار کرد: نبرد ما با رژیم صهیونیستی یک نبرد نامتوازن است. در سال های گذشته خیلی سلاح به این رژیم صهیونسیتی رساندند به طوریکه الان با حمایت سازمان های بین المللی به صورت ثانیه شمار جنایت می کنند. این سازمان ها حتی مانع هر نوع مجازات این رژیم در محافل بین المللی هستند. ضمن اینکه عملیات طوفان الاقصی دروغگویی آمریکا را به ما ثابت کرد ،همزمان که سلاح می دهند می‌گویند ما خواهان آتش بست در غزه هستیم.

نماینده رسمی جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه طوفان الاقصی چهره کشورهای غربی را به ما شناساند، گفت: امروزه شاهد نوعی هماهنگی درجبهه مقاومت هستیم و حرکت این جبهه متوقف نخواهد شد تا زوال این رژیم ادامه می دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: هر آتشی که آنان روشن کند خداوند آن را خاموش خواهد، امروزه پلیدترین چهره این رژیم نشان داده شد و باید برای پیروزی تمام بشریت تلاش کنیم. بزرگترین خسارتی این جنگ این بود که ضمیر بشری مرگ خودش را نشان داد به طوریکه هیچ موسسات بین المللی برای توقف جنگ و تحقق عدالت کاری نکرد. وظیفه ما این است با این موج فساد غیرعادی که دنیا را گرفته مقابله کنیم. بنابراین ما همه چیز را در برابر این رژیم فدا کردیم اما ایمان داریم پیروز خواهیم شد به شرطی که تا پیروزی نهایی از هیچ تلاش دست برنداریم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403071713556
  • خبرنگار : 71567