تاج: عملکرد قلعه‌نویی در تیم ملی خوب بوده است

رئیس فدراسیون فوتبال از عملکرد تیم ملی در بازیهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به همراه محمود اسلامیان مشاور فدراسیون فوتبال با حضور در اردوی تیم ملی، ضمن گفت‌وگو در جمع کادر فنی و بازیکنان، آن‌ها را به سمت ازبکستان بدرقه کردند.

در ابتدای حضور تاج در اردوی تیم ملی، امیر قلعه‌نویی با قدردانی از رییس فدراسیون فوتبال برای حضور در اردو اظهار کرد: همچون تمام بازی‌های ملی، دو دیدار مهم پیش‌روی ماست و باید تمام تلاش‌مان را به خرج دهیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم ملی با قدردانی از تاج و هیات رییسه فدراسیون فوتبال و آرزوی سلامتی برای مهدی محمدنبی اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تلاشهای جمعی فدراسیون فوتبال و تیم ملی باید به خوشحالی مردم و موفقیت ایران ختم شود و در کاری تیمی و گروهی این اتفاق شدنی است.

پس از صحبت‌های سرمربی تیم ملی، رییس فدراسیون فوتبال نیز با قدردانی از امیر قلعه‌نویی، دستیاران او و بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: فدراسیون ١٧ تیم ملی دارد اما تیم ملی بزرگسالان ویترین فوتبال کشور است. واقعیت این است که آقای قلعه‌نویی در مدت حضور در تیم ملی هم خوب کار کرده و هم عملکرد خوبی داشته است. فدراسیون فوتبال هم تلاش کرده به وظایف خود برای پشتیبانی و حمایت از تیم ملی عمل کند.

او با قدردانی از قلعه نویی به خاطر تلاشها و نتایج کسب شده خطاب به کادر و بازیکنان اظهار کرد: بهترین کار دنیا این است که بتوانیم کسی را خوشحال کنیم. خدا به شما توانی داده که می‌توانید ٨۵ میلیون ایرانی را خوشحال کنید و این کار بسیار بزرگی است. ان‌شاءالله در این چند بازی برای ملت و خوشحالی مردم با لطف خدا و مدیریت سرمربی تیم ملی نتیجه بگیرید و مردم را خوشحال کنید.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403071713244
  • خبرنگار :