رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان:

همه فعالیت‌های ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی ایلام مردمی و رایگان است

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان ایلام گفت: ورزش همگانی یعنی ورزشی که آسان و رایگان در اختیار مردم قرار گیرد، ارتقاء ورزش روزانه اولویت ماست.

مهران جنگلی با حضور در ایسنا اظهار کرد: با توجه به پایین بودن سطح نشاط اجتماعی در استان ایلام، و ارتقاء سطح سلامت شهروندان، اولویت ما در حال حاضر ارتقاء ورزش روزانه است که در دو بخش ورزش صبحگاهی و عصرگاهی برنامه‌ریزی شده است. 

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان ایلام گفت: ۱۰ مکان ورزشی برای انجام فعالیت‌های ورزش روزانه آزاد شده و در تمام این مکان‌ها مربی مستقر شده است. تمام این فعالیت‌ها برای مردم به طور رایگان انجام می‌شود، همچنین در چندین پارک نیز فعالیت ورزشی در حال انجام است. 

جنگلی ادامه داد: برای هر یک از شهرستان‌های استان نیز دو مکان برای انجام فعالیت ورزش روزانه در نظر گرفته شده است، همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون ۱۰ دوره آموزشی نیز برگزار شده است، ما به دنبال آموزش مربیان مرتبط و تحصیل‌کرده هستیم. 

وی از برگزاری اولین دوره مسابقات بازی‌های الکترونیک در استان خبر داد و گفت: در این دوره بیش از ۲۰۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند. 

وی گفت: از اهداف این هیئت می‌توان به گسترش ورزش در سطح استان اشاره کرد، ورزش همگانی یعنی ورزشی که آسان و رایگان در اختیار مردم قرار گیرد، در حال حاضر  ۴۵ کمیته، زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی در حال انجام فعالیت است. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071713029
  • خبرنگار : 50469