مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی خبر داد

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آموزشی شهرستان چاراویماق

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های آموزشی این شهرستان جهت توسعه عدالت آموزشی خبر داد.

فرهاد فرهودی در سفر یک روزه به شهرستان چاراویماق، مدارس روستاهای منیشگه و باغلوجه را افتتاح کرده و از پروژه‌های آموزشی این شهرستان بازدید  کرد.

وی گفت: امروزه افتتاح‌های متعدد در شهرستان چاراویماق نشان از توجه عمیق دولت به رفع موانع توسعه شهرستان و ارتقای فضاهای آموزشی چاراویماق دارد.

فرهودی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان و تلاش‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی، توانستیم تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت، جهت توسعه عدالت آموزشی، برای پروژه‌های آموزشی شهرستان چاراویماق اختصاص دهیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، وی افزود: امیدواریم با این اعتبار، شاهد انقلابی دیگر در حوزه ارتقای فضاهای آموزشی و توسعه عدالت آموزشی در شهرستان چاراویماق باشیم؛ تا دانش آموزان در بهترین فضاهای آموزشی همراه با بهترین امکانات آموزشی تحصیل کنند چرا که دانش آموزان ایران زمین لایق بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071612366
  • خبرنگار :