بازدید دادستان تهران از دادسرای فرهنگ و رسانه

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (ویژه فرهنگ و رسانه) بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، علی صالحی صبح امروز (یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۵، ضمن دیدار با قضات وکارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت  در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر لزوم تکریم مراجعان، تسریع توأم با دقت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌‎های بایگانی تأکید کرد.

صالحی در این بازدید بر ضرورت تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق تأکید کرده و شخصا طی تماس تلفنی چند مورد از پرونده‌های مربوط به دادسرای مذکور را از طریق مرکز مشاوران و کارشناسان رسمی دادگستری، ظابطین، و مراجع ذی صلاح پیگیری کرد.

دادستان تهران همچنین در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری ضمن ابلاغ سلام و تشکر ریاست قوه قضاییه، به درخواست‌ها و مشکلات آنان، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه همت خود را درجهت رسیدگی دقیق و سریع به پرونده‌ها مصروف دارند.

صالحی در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات آنان، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

دادستان تهران در پایان این بازدید، به تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه ۳۵ که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403071512025
  • خبرنگار :

برچسب‌ها