کنایه اخباری به پرسپولیس: امروز حمایت‌هایی که دارند را حس کردیم!

سرمربی چادرملو به بازیکنانش بابت عملکردشان مقابل پرسپولیس تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس و چادرملو امشب (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی لحظات پایانی سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید. سعید اخباری، سرمربی چادرملو در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به تیم پرسپولیس بابت این برد و به مجموعه خودمان تبریک می‌گویم که جنگیدند و کاری کردند که تیم حریف به چالش بیفتد. ۹۵ دقیقه دروازه را بسته نگه داشتیم و آنالیز خوبی از پرسپولیس داشتیم. یک اشتباه روی یک لحظه غفلت در خط دفاعی رخ داد و گل دریافت کردیم. به قول یک جمله کلیشه‌ای، حقیقتاً چیزی از ارزش بازیکنان ما کم نمی‌شود.

او با بیان اینکه شاگردانش بسیار دویدند و جنگیدند، اضافه کرد: به بازیکنانم بابت تلاش مقابل پرسپولیس با این‌همه ستاره، هزینه و حمایت‌هایی که دارد، خسته نباشید می‌گویم. این حمایت‌ها را امروز لمس کردم. متوجه شدم باید چیزهایی را تا پایان بپذیریم! به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم تمرینات خوبی در تعطیلات داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو در واکنش به خبرنگاری که از بازی شاگردانش تمجید کرده بود، گفت: این شرایط برای ما راضی‌کننده نبود. نتیجه در انتهای داستان ثبت می‌شود و کسانی که بازی را ندیده‌اند، فقط می‌گویند چادرملو باخت. می‌توانست سهم بچه‌های ما حداقل یک امتیاز باشد. بازی را حفظ کردیم و منطقه‌ای را برای بستن تیم حریف برگزیدیم. حتی خط دفاعی چادرملو در میانه زمین بود.

اخباری با اشاره به تفاوت تجربه بازیکنان دو تیم تصریح کرد: بازی به خوبی پیش می‌رفت، اما باید چیزهایی را هم در نظر بگیریم. شاید یکی دو بازیکن من تجربه بازی مقابل پرسپولیس برابر تماشاگران این تیم داشتند. باید بازیکنان چادرملو را درک کنیم تا تجربه بیشتری به دست بیاورند. بازیکنانی در اختیار داریم که شایسته هستند از آنها بیشتر نام برده شود. تلاش می‌کنیم سهمیه استان یزد را در لیگ برتر حفظ کنیم.

او در پاسخ به سوالی در رابطه با چمن ورزشگاه تختی خاطرنشان کرد: مسئله چمن برای هر دو تیم مشترک بود و بازیکنان چادرملو از چمن رضایت داشتند. قبل از مسابقه اطلاع دادند بازی با کمک داور ویدیویی (VAR) برگزار می‌شود و پرسیدم که مشکلی در این اتفاق وجود نداشت. با این حال از VAR از ابتدا تا انتهای مسابقه استفاده نشد؛ سیستمی که برخی تیم‌ها هر هفته از آن استفاده می‌کنند.

او ادامه داد: صحبت از حمایت می‌شود، اما چیزهای ظالمانه‌ای وجود دارد که عدالت را دور کرده است. صحنه‌هایی بود که می‌شد روی آن مانور داد. گولسیانی با پا به بازیکن ما ضربه زد و از رفتار تیم داوری با تیم شهرستانی مظلوم که صدایش به جایی نمی‌رسد، ناراحت هستم.

سرمربی چادرملو با گلایه از رفتار احمد محمدی اظهار کرد: در دقیقه پنج به داور چهارم اعتراض کرد و گفت چرا مربی پرسپولیس در هر صحنه با داور صحبت می‌کند. داور همان دقیقه به مربی ما کارت زرد نشان داد. سید جلال حسینی که مثال حرفه‌ای‌گری‌اش را به بازیکنانم می‌زنم، چندین بار از محوطه فنی خارج شد. به داور گفتم چرا به حسینی کارت زرد نشان نمی‌دهی که او رویَش را به سمت دیگری برگرداند!

او تفاوت در برخورد داوران با اعضای تیم‌ها را اتفاقی ناراحت‌کننده قلمداد کرد و گفت: همانطور که یک مربی و بازیکن باید باوجود باشد، داور هم باید نترس باشد؛ وگرنه به جایی نمی‌رسد. ببینید چگونه به سر علی طاهران زدند که سرش بخیه خورد، اما بحثی روی آن صحنه نشد. گولسیانی چند بار روی مهاجم ما سوار می‌شد، اما اعتراض ما به جایی نمی‌رسید.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403071411230
  • خبرنگار : 50589