نماز جمعه نصر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه قدرت انقلاب اسلامی را نشان داد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:رهبر انقلاب با اینکه در معرض تهدید دشمن بود، اما با حضور خودشان در بین مردم اتفاقا وسیع تر از هر زمان دیگر در محل نماز جمعه ایستادند و نماز عصر را هم اقامه کردند. این اتفاق قدرت الهی انقلاب اسلامی را می‌رساند.

حسنعلی اخلاقی امیری ، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر انقلاب اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران که در سال ۵۷ پیروز شد یکی از مهمترین عناصرش اعتقاد به خداوند متعال و ایمان رهبری معظم به خدای خداوند متعال بود. حضرت امام(ره) بنا را در انقلاب اسلامی با ایده و تفکر خودشان گذاشتند که انقلاب اسلامی انقلابی الهی است و با اتکا به قدرت الهی، رهبری معظم انقلاب هم این را در مراحل مختلفی که این کشور در معرض خطر بوده، نشان داده است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب با اینکه در معرض تهدید دشمن بودند، اما با حضور خودشان در بین مردم اتفاقا وسیع تر از هر زمان دیگر در محل نماز جمعه ایستادند و نماز عصر را هم اقامه کردند. این اتفاق قدرت الهی انقلاب اسلامی را می‌رساند و اینکه انقلاب به مدد خداوند متعال پیروز شده و استمرار پیدا می‌کند و ان‌شاءالله زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) هم انجام خواهد شد.

اخلاقی امیری تاکید کرد: به مردم عزیز لبنان عرض می‌کنم گرچه از دست دادن رهبر بزرگشان سید نصرالله اندوه زیادی دارد و ضربه زیادی به مقاومت زده است، اما چون ابتکار مقاومت و انقلاب اسلامی به خداوند متعال است این از دست دادن عناصر به اصطلاح محوری باعث نمی‌شود که امیدشان را از دست بدهند و ان‌شاءالله حزب الله نیروهای جایگزین رهبری خودش را پیدا خواهد کرد و با امید و انگیزه در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی خواهد ایستاد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071310275
  • خبرنگار : 71938