نماز جمعه نصر

انبارلویی: در نماز جمعه، اقتدار و امنیت ملی خود را به رخ جهانیان کشاندیم

یک فعال سیاسی گفت: ما در نماز جمعه اقتدار و امنیت ملی خود را به رخ جهانیان کشانده و اثبات کردیم در راه آزادی قدس ثابت قدم بوده و حامی مظلوم، علیه خصم ظالم هستیم.

سیدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اهمیت اقامه نماز جمعه توسط رهبر انقلاب، اظهار کرد: ما در مقطع فوق العاده و خاصی هستیم. رهبر معظم انقلاب هرگاه یک مساله مهم یا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب رخ داده است، از تریبون نماز جمعه برای تبیین فضا استفاده کرده‌اند. در هفته های اخیر حوادث خیلی مهمی در لبنان و فلسطین رخ داده است.

وی ادامه داد:اکنون در آستانه یک‌سالگی عملیات طوفان الاقصی هستیم و اسرائیل با زیرپا گذشتن همه موازین و پیمان‌های بین المللی، غزه و لبنان را با بمب‌های فسفری و سنگرشکن شخم زده است. جهانیان شاهد نقض حقوق بشر توسط اسرائیل بوده و نخبگان غربی علیه این جنایات قیام کرده‌اند.

این فعال سیاسی ادامه داد: آنچه موجب شده رهبر انقلاب، نماز جمعه را اقامه کنند، این است که محبوب‌ترین چهره تاریخ عرب یعنی سیدحسن نصرالله در ظالمانه‌ترین عملیات تروریستی به شهادت رسیده است. او سی سال با اسراییل غاصب مبارزه کرد. رهبری برای تکریم از چنین شخصیتی به نماز جمعه آمدند تا ابعاد وجودی و نقش آن شهید را در مبارزات آزادی بخش ملت های منطقه تبیین کنند.

انبارلویی افزود: این نماز جمعه در شرایطی برگزار  شد که عملیات وعده صادق ۲، با حجم دو برابر از وعده صادق ۱ با موفقیت برگزار شده و موجب شادی و غرور در جبهه مقاومت شده است.تبیین این شرایط اقتضا می‌کرد که رهبر معظم انقلاب به نماز جمعه آمده و ملت ایران، جهان عرب و اسلام و مردم دنیا را مخاطب قرار داده و چشم انداز آینده را ترسیم کنند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: هر ملتی برای نمایش اقتدار ملی خود دنبال فرصت است. ما هم در نماز جمعه فرصت یافتیم تا اقتدار و امنیت ملی خود را به نمایش جهانیان بکشانیم و اثبات کنیم در راه آزادی قدس ثابت قدم بوده و حامی مظلوم، علیه خصم ظالم هستیم. این تصویر زیبا از سوی ملت، دولت و رهبر انقلاب به جهانیان مخابره شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403071310218
  • خبرنگار : 71480