جمعه نصر

وکیلی: امروز شاهد جلوه ای دیگر از شجاعت رهبر معظم انقلاب در میدان داری بودیم

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تهدید همواره اتمسفر انسجام را در بین ایرانیان تقویت کرده و امروز بار دیگر ملت ایران نشان دادند که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند.

محمد علی وکیلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری با صلابت نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: تاریخ را لحظه‌هایی می سازد که افراد بر سر دوراهی قرار می گیرند. تاریخ در شرایط عادی ساخته نمی شود. تاریخ در هنگام انتخاب تعیین تکلیف می شود. شرایط منطقه و جهان به گونه ای شده است که بشر امروز بر سر دوراهی بود.

وی در ادامه اظهار کرد: یک سوی میدان آدم کش‌ها ایستاده‌اند که محور آن اسرائیل و آمریکا بوده و آدم کشی به نام نتانیاهو سکان آن را به دست گرفته است و سوی دیگر میدان نیز محور مقاومت و ایران است. ملت ایران سالیان سال است که زیر بمباران جریان استکبار قرار داشته که در آرمان های خود  دچار گسست شود. ملت ایران در مقاطع مختلف وقتی به نقطه خطر رسیده، نشان داده که خطر او را منسجم و متحد کرده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران به رغم گمانه زنی ها و تهدیدها نشان داد که اگر رهبر یک مملکت از شجاعت بالا برخوردار باشد، می‌تواند میدان دار بوده و میدان را از تسلط روایت دشمن نجات دهد. امروز شاهد جلوه‌ای از این شجاعت رهبری و شجاعت در میدان داری بودیم.

وی در ادامه تاکید کرد: حتی قبل از امروز، در روز چهارشنبه که رژیم صهیونیستی طعم تلخ موشک ها بالستیک ایران را چشیده بود، در آن روز بازهم رهبری به رغم روایت های مختلفی که ایشان در پناهگاه یا مخفی گاه هستند، در همان مقر همیشگی خود با نخبگان با شرایط عادی روزهای معمولی دیدار کردند و نمودی از اقتدار و شجاعت یک رهبر را به نمایش گذاشتند.

وکیلی اضافه کرد: در همان روز رئیس جمهور کشور به رغم اینکه آسمان ایران به دلیل احتمال برخوردهای نظامی بسته شده بود و شرایط کاملا امنیتی و نظامی بود، مطابق پروتکل عادی سوار بر هواپیما شد و در اوج بی اعتنایی به تهدیدها به قطر سفر کرد. همه این ها نشان می دهد که میدان دارها اگر از شجاعت لازم برخوردار باشند، میدان را از آن خود می‌کنند و میدان تحت تاثیر روایت آنان قرار می گیرد.

وی افزود: میدان در جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر شجاعت رهبران در طول این ۴۰ و اندی سال حفظ شده است. بخش مهمی از اتحاد ملت ایران مرهون شجاعت میدان دار ها است. امروز  بنده خودم افتخار حضور در نماز جمعه را داشتم و شاهد حضور میلیونی مردم تهران در نماز جمعه بودم‌. به گونه ای که تمام بزرگراه‌ها و پل‌های منتهی به مصلی مملو جمعیت از قشرها و سلایق مختلف بود. این نشان می دهد تهدید در ایران هیچ گاه به واگرایی، فروپاشی و گسست منتهی نمی شود، بلکه تهدید همواره اتمسفر انسجام در بین ایرانی ها را تقویت کرده و اتحاد ایرانیان را دو چندان می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: امروز نیز از نگاه بنده نماز جمعه نصر میدان نمایش اتحاد ایرانیان بود و نشان داد که مردم ایران در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403071310200
  • خبرنگار : 71560