نصیرپور: اقامه نماز جمعه تهران توسط رهبر انقلاب همبستگی مردم و حاکمیت را افزایش خواهد داد

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت:اقامه نماز جمعه تهران توسط رهبر انقلاب یک تدبیر فوق العاده است و فکر می‌کنم که بعد از نماز جمعه و بیانات رهبر معظم انقلاب حتماً یک همبستگی اجتماعی بیشتری بین مردم و حاکمیت اتفاق خواهد افتاد.

مجید نصیرپور، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقامه این هفته نماز جمعه تهران توسط رهبر انقلاب و پیام آن به جهانیان و مردم منطقه اظهارکرد اقامه نماز جمعه این هفته تهران توسط رهبر انقلاب اهداف و پیام‌های متعددی خواهد داشت. این اتفاق یک پیام داخلی دارد و نشان می‌دهد رهبر معظم انقلاب قصد دارند موضوعات مهمی را تبین کنند و این تبیین در همراهی مردم و روشنگری برای آنان نه تنها مفید است، بلکه ضروری است. از سوی دیگر قطعا تبیین رهبر انقلاب از عمق نفوذ بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نماز جمعه امروز  تهران پیام روشن و شفافی برای منطقه و به خصوص رژیم صهیونیستی دارد و نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است و اینکه دشمن ما هرچند از امکانات نظامی ظاهراً گسترده‌ای برخوردار باشد، اما بسیار ناچیز است و هیچوقت برای ما تهدید محسوب نمی‌شود.

نصیرپور تاکید کرد: مزیت سوم این اقدام این است که مردم منطقه و مردم فلسطین لبنان و مجموعه افرادی که مورد ظلم قرار می‌گیرند دلگرمی بیشتری پیدا می‌کنند و مطمئن تر می‌شوند که نظام جمهوری اسلامی پای وعده های خوب و حمایت از مظلومان جهان محکم ایستاده است. بنابراین اقامه نماز جمعه امروز تهران توسط رهبر انقلاب یک تدبیر فوق العاده است و فکر می‌کنم که بعد از نماز جمعه و بیانات رهبر معظم انقلاب حتماً یک همبستگی اجتماعی بیشتری بین مردم و حاکمیت اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071310160
  • خبرنگار : 71938