افتتاح ۴۲ پروژه عمرانی ورزشی در هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ۴۲ پروژه عمرانی، ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان و متراژ ۶۰۸۶ مترمربع و۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی هفته در تربیت بدنی افتتاح می‌شود.

مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان  امروز چهارشنبه ۱۱مهر، با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی ورزشی استان در هفته تربیت بدنی اظهار کرد: ۴۲ پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان و ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، قشم، بستک، بشاگرد، حاجی آباد، بندر خمیر، بندرلنگه، ابوموسی، جاسک در طول هفته تربیت بدنی و ورزش اجرا می‌شود.

وی افزود: هفته تربیت بدنی فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که تلاش کنیم امید را در میان مردم زنده نگه داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به جلسه ستاد ملی وزارت در خصوص هفته تربیت بدنی و ورزش یادآور شد: امسال با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند ۲۶ مهر ساعت ۹ یا ۱۰ زنگ ورزش در زورخانه‌های سراسر کشور می‌بایست به صدا درآید و این امر توجه به ورزش زورخانه و بحث ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی است.

وی با اشاره به شعار پیشنهادی امسال ایران قوی ورزش قوی مشخص شده اظهار داشت: در استان، برگزاری همایش پیاده روی در شهرستان ابوموسی، عطر افشانی مزار مطهر شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، دیدار جامعه ورزش و جوانان با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با پیشکسوتان جامعه ورزش استان از برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071109115
  • خبرنگار : 50987