بیانیه‌ای درباره کابوس پیوسته صهیونیست‌ها

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات مقتدرانه «وعده صادق ۲»، را مایه مباهات ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی و مردم مسلمان کشورهای منطقه دانست.

به گزارش ایسنا، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی، در ترور ناجوانمردانه مجاهد کبیر شهید «سید حسن نصرالله»، شهید «اسماعیل هنیه»، سرلشکر شهید «عباس نیلفروشان» و دیگر شهدای مقاومت در عملیات مقتدرانه «وعده صادق ۲»، آن را مایه مباهات ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی و مردم مسلمان کشورهای منطقه دانست.  

در این بیانیه آمده است: عملیات غرورآفرین موشکی با رمز «یا رسول‌الله (ص)» با اصابت دقیق موشک‌ها به اهداف مورد نظر در سرزمین‌های اشغالی، عجز رژیم جعلی و سفاک اسرائیل را علی‌رغم اتکا به سامانه‌های پدافندی، نظیر گنبد پوشالی موسوم به آهنین و سایر سامانه‌های پدافندی کشورهای آمریکا، انگلیس، اردن و هم‌پیمانان تروریست آنها بیش از پیش آشکار ساخت و ضربات مهلکی بر پیکر این سفاکین وارد کرد.

اکنون این حقیقت که خداوند متعال در قرآن کریم به آن اشاره فرموده بیش از هر زمان دیگری جلوه‌نمایی می‌کند که «مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتاً وَ إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ لَوْ کانُوا یَعْلَمُونَ».

در پایان این بیانیه با تاکید بر این موضوع که زین پس رژیم اشغالگر قدس در کابوس و هراسی پیوسته و گریزناپذیر به سر خواهد برد و در صورت سرزدن کوچکترین خطایی با پاسخ کوبنده و پشیمان‌کننده ایران غیور مواجه خواهد شد، آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی با تاسی به وصایای جاودان حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همواره پشتیبان مظلومان جهان به‌ویژه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، غزه، یمن و... خواهد بود.  به حول و قوه الهی امروز اتحاد، همدلی و هم‌افزایی نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه در بالاترین سطح خود قرار داشته که منجر به تولید قدرت سهمگینی شده و محو غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جهان را در آینده‌ای نزدیک نوید می‌دهد و دشمنان این مرز پرگهر آگاه باشند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انتقام سخت و نهایی و خونخواهی شهدای آزادی قدس شریف از دژخیمان و غاصبان صهیونیستی ذره‌ای تعلل نخواهند کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403071108848
  • خبرنگار : 71451