دری نجف‌آبادی:

کشورهای اسلامی از لبنان و فلسطین مظلوم حمایت کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رهبران و سیاستمداران کشورهای اسلامی باید به پا خیزند و از لبنان و فلسطین مظلوم حمایت کنند و در برابر جنایتکاران بایستند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۱۰ مهر ماه در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله که با حضور دانشجویان لبنانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، اظهار کرد: سید حسن نصرالله سرمایه بزرگی برای مردم لبنان، جبهه مقاومت، تمام آزادی‌خواهان عالم و ملت‌های مستضعف و محروم بوده و خواهد بود.

وی افزود: تمام دنیا می‌گویند کشور فلسطین باید به عنوان کشوری مستقل به رسمیت شناخته شود ولی اسرائیلی‌ها و نتانیاهو با پشتیبانی آمریکای خبیث، لبنان و تمام دنیا را تهدید می‌کنند و با بمب‌های خود فرماندهان بزرگ جهان اسلام را به شهادت می‌رسانند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه اسرائیل بر خلاف همه قوانین اخلاقی، دینی، انسانی و حقوق بشر دست به جنایت می‌زند، گفت: سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و سایر شهدای واقعه تروریستی لبنان، مردان بزرگ، تاریخ ساز و نقش آفرینی بودند که مایه عزت، شرف و سربلندی جهان اسلام هستند. 

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه راه امام حسین(ع) تا ابد ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: جریان علوی و حسینی خاموش نخواهد شد و ملت مسلمان ایران، راه اهل بیت و شهدای اسلام را ادامه خواهند داد. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید از خون شهدای اسلام دفاع کنیم، اضافه کرد: اسرائیلی ها خیال می‌کردند ظرف یک ماه، غزه را در دست می‌گیرند ولی در طول یکسال هیچ غلطی نتوانستند بکنند. 

دری نجف آبادی افزود: راه سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت را باید با قدرت و شجاعت و بدون ترس و دلهره ادامه دهیم. رهبران و سیاستمداران کشورهای اسلامی باید به پا خیزند و از لبنان و فلسطین مظلوم حمایت کنند و در برابر جنایتکاران بایستند.

وی با تاکید بر اینکه توافق ابراهیم باید فسخ شود، گفت: میدان، میدان امتحان بزرگی است که بایستی از آن سربلند بیرون بیاییم. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403071008275
  • خبرنگار : 50598