استاندار فارس:

درایت شهید سیدحسن نصرالله موجب وحدت در لبنان شد

استاندار فارس، درایت و شجاعت شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را عامل  ایجاد وحدت میان پیروان ادیان الهی و مذاهب اسلامی در این کشور دانست و بر شکست‌ناپذیری نیروهای جبهه مقاومت تأکید کرد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۰ مهرماه در تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز در محکومیت جنایت تروریست‌های صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان که در دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد، امثال شهید سلیمانی، شهید ابومهندس و شهید سیدحسن نصرالله را حاصل مکتب اسلام دانست و گفت: این‌ها شهدایی هستند که تاریخ کمتر به خود دیده است.

وی با یادآوری پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سید حسن نصرالله که از واژگان کم نظیر و بی‌نظیر استفاده کرده‌اند، این مسئله را گواه این ادعا دانست و بر ضرورت تداوم راه شهدای جبهه مقاومت تأکید کرد.

استاندار فارس، لبنان را کشور دوست و برادر ایران اسلامی توصیف کرد و افزود: این کشور در زمانی درگیر جنگ‌های درونی بود و پیروان هر از کدام ادیان و مذاهب تلاش داشتند تا رئیس جمهوری از میان خودشان انتخاب کنند اما با درایت و تواضع شهید سیدحسن نصرالله، کشور لبنان به سمت آرامش رفت و نه تنها این اختلافات برطرف شد بلکه وحدت بین پیروان ادیان الهی و مذاهب اسلامی ایجاد شد.

ایمانیه با بیان اینکه استکبار جهانی حداقل ۳۰۰ سال است که تلاش دارد تا بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند، گفت: استکبار جهانی تلاش تا با ایجاد گروهک‌های تروریستی مانند داعش اسلام را در دنیا بدنام کند اما با شجاعت و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در این نقشه خود شکست خوردند.

وی با بیان اینکه شهید نصرالله از همان زمان طوفان‌الاقصی، در حمایت از حماس وارد میدان جنگ شد، افزود: این شهید بزرگوار پیرو مکتبی بود که حیات علوی و حسینی و جهاد در راه خدا را به ارمغان آورد.

استاندار فارس در ادامه بخش‌هایی از مقاومت حزب‌الله لبنان در مقابل جنایتکاران صهیونیست‌ را یادآور شد و گفت: حزب‌الله لبنان و نیروهای جبهه مقاومت شکست‌ناپذیر هستند و به یاری خداوند عمر رژیم صهیونیستی حتی به ۲۵ سال آینده هم نخواهد رسید.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071008263
  • خبرنگار : 50649