رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی:

محور مقاومت متکی به شخص نیست

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی گفت: مسیر و راه محور مقاومت متکی به فرد و شخص نیست.

حجت الاسلام رسول مشهوری در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی با به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان و مردم غیرنظامی لبنان باردیگر خوی درندگی و وحشی‌گری خود را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه مسیر و راه محور مقاومت متکی به فرد و شخص نیست، افزود: رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان آن نمی‌توانند با به شهادت رساندن رهبران جبهه مقاومت موجب تضعیف رزمندگان اسلام شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده و خونخوار جمهوری اسلامی لحظه‌ای دست از دشمنی و عناد خود برنداشته و از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام، نظام و انقلاب بهره می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه مقاومت یک ایده و تفکر است که هیچ تسلیحات و تجهیزاتی قادر به از بین بردن آن نیست، گفت: شهید نصرالله یکی از تاثیرگذارترین رهبران جبهه مقاومت بود که هرچند شهادت وی برای محور مقاومت غم سنگینی است اما دلاور مردان محور مقاومت نشان دادند این اقدامات و ترورها خللی در محور مقاومت ایجاد نخواهد کرد و رزمندگان دلاور این جبهه مصمم‌تر از همیشه در راه آزادی قدس قدم برخواهند داشت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071008254
  • خبرنگار :