علیرضا ملکی جهان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نشست تخصصی و فنی با مدیران ارشد و اپراتورهای سامانه ۱۹۵ مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۰۳۵ شکایت مربوط به مخابرات خوزستان در سامانه ۱۹۵ ثبت شد که ۷۶ درصد این شکایات در مهلت قانونی بررسی و رفع شدهاند.
وی افزود: آمار شکایات پایان مهلت یافته در مخابرات منطقه خوزستان به نسبت مناطق ایلام و لرستان بالا بوده و به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی در مهلت مقرر تصمیماتی اتخاذ و به مخابرات جهت رفع مشکلات ابلاغ شد تا رضایتمندی مردم فراهم شود.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب درباره اقدامات انجامشده برای کاهش شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی اداره کل منطقه جنوب غرب نظارت مستمر بر عملکرد اپراتورها جهت پایداری ارتباطات است.
ملکی جهان یادآور شد: علاوه بر این، کمیته رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در منطقه به صورت مستمر سامانه را پیگیری کرده و جهت رفع خرابی از طریق اپراتورها اقدامات لازم را انجام میدهد.
ملکی جهان افزود: تمامی مشترکین تلفن ثابت و همراه میتوانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir نسبت به ثبت شکایات و یا ارائه پیشنهادات خود اقدام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
انتهای پیام