عضو شورای شهر تهران مطرح کرد

قدردانی از دادستانی برای ورود به موضوع تابلوهای موزه امام علی

عضو شورای اسلامی شهر تهران از ورود دادستانی به موضوع تابلوهای موزه امام علی (ع) قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی اقراریان در دویست‌ و شصت‌ و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: امروز پنج نکته را در تذکر خودم مطرح می‌کنم نخست آنکه درباره تحولات منطقه عبور از خطوط قرمز ایران باعث تغییر راهبرد تنبیه رژیم صهیونیستی خواهد شد. در غرب آسیا همسایگان مسلمانی داریم که در یک خانه کنار هم زندگی می‌کنیم و شاهد هستیم دزد اشغالگری وارد خانه شده و اگر خانه آتش بگیرد دود آن به چشم دیگران خواهد رفت.

وی ادامه داد: حمایت‌کنندگان از رژیم صهیونیستی منافعی در منطقه دارند که این روند منافع آنها را به خطر می‌اندازد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: در موضوع دوم باید از ورود دادستانی به موضوع تابلوهای موزه امام علی (ع) قدردانی کنم. مستندات جدیدی در اختیار ما قرار گرفته که از مسیر قانونی این مستندات برای دادستانی ارسال خواهد شد. بی‌تردید اگر قصور و تقصیری در این موضوع شاهد بودیم باید با افراد بدون ملاحظات سیاسی برخورد لازم صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع حادثه معدن طبس اشاره کرد و افزود: در این حادثه ۵۱ نفر از کارگران معدن فوت کردند؛ لذا درخواست می‌کنم این موضوع از مجاری قانونی پیگیری و دنبال شود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گزارش خود را ارائه کنند. همچنین به خانواده‌های داغدار نیز تسلیت می‌گویم.

اقراریان ادامه داد: دو تذکر هم به شهردار تهران دارم یکی درباره نگهداشت آثار و منزل آیت‌الله طالقانی که لازم است در اسرع وقت گزارشی در این خصوص به صورت مکتوب ارسال شود. تذکر دیگر به شهردار تهران درباره پاسخ به تذکرات بنده است بخشی از پاسخ‌های مطرح شده به تذکرات بنده کافی نیست و یا مستندات همراه پاسخ ارائه نشده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403071007929
  • خبرنگار : 71505