برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی در استان مرکزی

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی از برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران با عنوان «طرح مرشدان» در استان خبر داد.

علیرضا حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این دوره از المپیاد ورزشی بازنشستگان با هدف ایجاد همدلی بیشتر و بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین این قشر برگزار می شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره از المپیاد ورزشی از ۲۶ شهریورماه تا ۱۲ مهرماه امسال فرصت دارند از طریق مراجعه به تارنمای سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir نسبت به ثبت‌نام بصورت غیرحضوری اقدام کنند.

وی با تاکید بر امکان ثبت نام همزمان به صورت حضوری از طریق کانون‌های بازنشستگی شهرستان ها، اظهار کرد: این المپیاد در ۹ رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

حسینی ادامه داد: رشته‌های المپیاد ورزشی مستمری بگیران تامین اجتماعی در بخش آقایان شامل فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز است و در بخش بانوان در هفت رشته والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تمامی بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده با حداقل ۵۰ سال سن(برای آقایان) و ۴۲ سال سن(برای بانوان) می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

مدیرکل استان مرکزی عنوان کرد: برترین‌های مرحله استانی جواز حضور در مسابقات کشوری را که آذرماه امسال در استان مازندران برگزار می شود، کسب می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر متقاضی فقط در یک رشته ورزشی امکان ثبت نام دارد، گفت: بازنشستگان پیش از موعد، ازکارافتادگان کلی، بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور، همسران و فرزندان بازمانده کارگری و همکار سازمان در صورت داشتن شرایط سنی مذکور مجاز به شرکت در مسابقات هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403071007709
  • خبرنگار :