فرمانده انتظامی استان:

سرقت در کرمانشاه کاهش ۲۲ درصدی داشته است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با مجموعه اقدامات، برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده طی شش ماهه اول امسال شاهد کاهش ۲۲ درصدی سرقت‌ها در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

‌سردار مهدی حاجیان در دیدار با مدیرکل و معاونان صداوسیمای کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که با جدیت از همان ابتدا دنبال شد، مقابله با پدیده سرقت به عنوان یکی از عوامل ناامنی در جامعه بود.

وی ادامه داد: در همین راستا با اجرای برنامه هایی مانند طرح امنیت محله محور، طرح هر کلانتری یک شهر و ... تلاش کردیم جلوی رشد فزاینده سرقت‌ها را گرفته و روند آن را کاهشی کنیم.

‌حاجیان با بیان اینکه یکی از مهمترین مطالبات مردم برخورد با سرقت منزل بود، گفت: خوشبختانه با مجموعه اقدامات صورت گرفته و اجرای موفق طرح‌ها، شاهد کاهش ۴۶ درصدی سرقت منزل طی شش ماهه اول سال جاری نسب به مدت مشابه سال قبل بودیم. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آمار سرقت‌های مهم در استان نیز طی نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نیاز پلیس به تغییر و تحول مداوم در راستای تامین نظم و امنیت پایدار در جامعه، گفت: یکی از مولفه‌های این اقدام هوشمندسازی بوده و پلیس کرمانشاه شتابان‌تر از گذشته در حال حرکت به سمت این مسیر است.

حاجیان اظهار کرد: از مدتی پیش کار تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به وسایل الکترونیکی آغاز شده و با جدیت ادامه دارد.

رئیس پلیس کرمانشاه افزود: اگر می‌خواهیم امنیت پایداری در جامعه ایجاد کنیم باید به سمت تغییر و تحول حرکت کنیم که یکی از مؤلفه‌های تغییرات هوشمندسازی است. مسیری که پلیس کرمانشاه شتابان‌تر از گذشته در حال حرکت به این سمت است و تاکنون نیز توانسته هشت کلانتری را هوشمندسازی کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگا خبری پلیس، حاجیان تصریح کرد: با مجموعه این اقدامات و دیگر برنامه‌های پیشگیرانه، خوشبختانه امروز کرمانشاه در بحث امنیت وضعیت خوبی دارد و به جرأت می‌توان ادعا کرد شاهد رشد امنیت در جای جای این استان پهناور هستیم، امنیتی که مردم آن را احساس می‌کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071007630
  • خبرنگار :

برچسب‌ها