نمایشی از مشهد در قزاقستان به صحنه رفت

تئاتر «الکترا» با نویسندگی و کارگردانی مصطفی نصیری و تهیه‌کنندگی مسعود حکم‌آبادی در سومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر «آبیش‌عالمی» قزاقستان روی صحنه رفت.

به گزارش ایسنا، جشنواره بین‌المللی تئاتر آبیش‌عالمی از ۲۷ تا ۳۰سپتامبر (۶ تا ۹مهرماه) در شهر آکتائو برگزار شد و «الکترا» از شهر مشهد به عنوان تنها نماینده ایران، روز ۸ مهرماه در سالن اصلی تئاتر ژانتورین آکتائو روی صحنه رفت.

در پایان این اجرا که با حضور ایرانیان مقیم قزاقستان، شرکت‌کنندگان جشنواره، تماشاگران آکتائو و نمایندگان سرکنسولگری ایران در آکتائو روی صحنه رفت، هیأت‌ داوران از حضور کشور ایران در این فستیوال و آشنایی با فرهنگ کهن آن، ابراز خرسندی کردند.

در این دوره از جشنواره، آثاری از کشورهای قزاقستان، جمهوری تاتارستان، قرقیزستان، گرجستان و مغولستان در کنار نماینده کشور ایران روی صحنه خواهند رفت.

در نمایش«الکترا»، تارخ اردشیری، جلال شهبازنژاد، ستاره فرسا، دنیا رحیمیان، بهار کلاهی و مسعود حکم‌آبادی ایفای نقش می‌کنند. میثم رضوانی مدیرتولید نمایش، روح‌الله محجوب طراح صدا و افکت‌های صوتی، نازنین سالاری‌فر دستیار کارگردان، کیمیا کوشکی طراح لباس، امین بادیانت طراح نور، بهار کلاهی طراح گریم، الهام اکبری منشی صحنه و سروش حیدری طراح گرافیک نماینده ایران در جشنواره  «آبیش‌عالمی» قزاقستان هستند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403070907427
  • خبرنگار : 71342

برچسب‌ها