برگزاری همایش مهندسان خاکی در آب منطقه‌ای سمنان

به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش مهندسان خاکی در محل شرکت آب منطقه‌ای سمنان برگزار شد.

« حمید احسانی» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان ۹ مهرماه در این همایش که با حضور «جمشید سرداری» از فرماندهان و فن‌آوران مهندسی رزم، دوران دفاع مقدس و مسئول تیم مهندسی قرارگاه خاتم‌الانبیا، حمیدی معاون استاندار سمنان، موسوی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و برخی دیگر از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله داغ بزرگی برای همه و به ویژه مسلمانان جهان و کسانی که نسبت به جبهه مقاومت دغدغه دارند، است.

دبیر همایش مهندسان خاکی با اشاره به جنایات اشغالگران قدس تصریح کرد: متاسفانه با وجود جنایات آشکار صهیونیست ها در غزه و جنوب لبنان، مجامع بین المللی سکوت اختیار کردند.

وی با اشاره به شهادت برخی فرماندهان جبهه مقاومت گفت: البته به بشارت الهی امیدواریم که اگر نیروی نخبه‌ای در محور مقاومت به شهادت برسد جای خالی آن با نخبگان دیگر پر می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان بر تداوم راه شهدا تاکید و تصریح کرد: صهیونیست ها قادر به آسیب زدن به محور مقاومت و آرمان فلسطین نیست.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مهندسی رزم در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مهندسی رزم در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند و تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است.

احسانی گفت: برگزاری همایش مهندسان خاکی در راستای معرفی بیشتر خدمات مهندسان رزم در دوران دفاع مقدس برگزار شده است.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070907223
  • خبرنگار :