فرمانده سپاه قائم به ایسنا خبر داد

گرامیداشت شهیدان سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان در سمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از برگزاری مراسم گرامیداشت سیدمقاومت شهید سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان در سپاه سمنان خبر داد.

سردار شوقانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله مجاهد کبیر و پرچم دار مقاومت لبنان و سردار سرافراز سپاه اسلام شهید عباس نیلفروشان امروز دوشنبه نهم مهرماه در سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آیین در حسینیه شهدای بسیج سپاه ناحیه سمنان برگزار خواهد شد، ادامه داد: این آیین پاسداشت به همت سپاه ناحیه سمنان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از شهید والامقام سیدحسن نصرالله به عنوان سید مقاومت و پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر قدس یاد کرد و ضمن محکوم کردن ترور این شهید والامقام تصریح کرد: صهیونیست‌ها با این ترورهای ناجوانمردانه، نابودی خود را تسریع می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه نیروهای مقاومت از حزب الله لبنان حمایت می‌کنند افزود: جبهه مقاومت از عراق و یمن تا ایران و سوریه، همه و همه از حزب الله لبنان حمایت و پشتیبانی می‌کنند.رژیم جنایتکار صهیونیستی که در میدان نبرد با محور مقتدر مقاومت ناکام بوده با ترور ناجوانمردانه و کشتار زنان و کودکان بیش از پیش ماهیت خود را نشان داده است.

وی از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر کشتار زنان و کودکان در غزه و و لبنان انتقاد کرد و گفت: طرفداران به اصطلاح حقوق بشر چشم های خود را به روی جنایات اشغالگران بسته اند. بی‌شک تداوم سکوت در برابر این جنایات و فراتر از آن همراهی و هم آوایی با اشغالگران غاصب صهیونیست، ته مانده اعتبار این نهادهای بین‌المللی را بر باد خواهد داد.

وی به نقش سران کشورهای غربی و خصوصا امریکا در جنایات اخیر صهیونیست‌ها اشاره کرد و افزود: جنایات صهیونیست‌ها با اطلاع و همکاری آمریکایی‌ها انجام می‌شود.

 فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن دعوت برای حضور در آیین‌های گرامیداشت شهدای مقاومت خاطرنشان کرد: محور مقاومت متکی به یک شخص نیست که با این شهادت‌ها به محاق برود. جبهه مقاومت، بی‌تردید مقتدرتر از همیشه در برابر جنایات صهیونیست‌ها خواهد ایستاد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070906852
  • خبرنگار : 50233