رئیس شورای شهر شیراز:

عشق جوانان به شهید مقاومت مثال‌زدنی بود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: علاقه‌مندی مثال‌زدنی جوانان به سید حسن نصرالله از ویژگی‌های این شهید بود. برای جوانانی که سر خط هستند نمی‌توان توصیه‌ای کرد جز اینکه قدر شخصیت‌های جهان اسلام را در زمان حیات آنان بدانیم.

سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان و سایر شهدای جبهه مقاومت و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله عالم دینی ولایت‌مدار و همیشه در صحنه بود که عمر خود را صرف مبارزه با استکبار جهانی کرد.

وی علاقه‌مندی و عشق مثال‌زدنی جوانان به سید حسن نصرالله را یکی از ویژگی‌های این شهید دانست و تصریح کرد: جوانان سید را شناخته بودند و در این مورد نمی‌توان برای جوانان توصیه‌ای کرد چون آنان حقیقتاً سر خط هستند اما یک توصیه کلی این است که شخصیت‌هایی که در جهان اسلام وجود دارد تا زمانی که زنده هستند خوب بشناسیم و با آنان همکاری کنیم تا در اهدافشان موفق‌تر باشند نه اینکه وقتی به شهادت رسیدند افسوس نبودنشان را بخوریم.

حسینی ادامه داد: این شهید والا مقام در واقع همیشه پشت سر رهبر جهان اسلام حرکت کرد و پایه‌گذار مجموعه‌ای در لبنان به نام حزب‌الله شد که تا ابد خواهد درخشید.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: برای شخصی که یک عمر در مبارزه بوده است پایان عمری غیر از شهادت ظلم است منتها این حادثه ضایعی برای جهان اسلام است و تنها خداوند متعال می‌تواند آن را جبران کند.

وی با بیان اینکه تجربه و اعتقاد دینی مسلمانان همواره نشان داده است که پس از چنین اتفاقاتی که جهان اسلام را تحت فشار قرار می‌دهد، تفضلات خداوند متعال راهگشایی می‌کند، گفت: این تجربه در اوایل انقلاب با شهادت آیت‌الله بهشتی رخ داد و بعد از شهید بهشتی راهگشایی‌های خوبی برای نظام به وجود آمد. در مورد شهید سلیمانی هم همین اتفاق افتاد.

حسینی تصریح کرد: بعد از شهادت سید حسن نصرالله با قدرت بیشتر، دقت و ظرافت بهتری این راه ادامه خواهد یافت و تردیدی نداریم که منجر به سرنگونی رژیم صهیونسیتی خواهد شد.

وی با تأکید بر فرمان‌برداری از مقام معظم رهبری (مدظله)، بیان کرد: تمام توان خود را از جمیع جهات برای حمایت از مجموعه مبارزی که خط اول مبارزه عالم اسلام با دنیای استکبار هستند به میدان می‌آوریم و وظیفه همه است که با تمام توان این مجموعه را حمایت کنیم.

حسینی بیان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر شیراز همانند سایر دستگاه‌ها در تمام زمینه‌ها آماده است تا با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله) تمام توان خود را به کار بگیرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070906830
  • خبرنگار : 50976