معاون بین‌الملل حزب موتلفه: 

اتحاد کشورهای اسلامی گام نهایی برای نابودسازی رژیم صهیونیستی است

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: انسجام و وحدت امت اسلامی، برای زدن ضربه نهایی جهت نابودی این رژیم و رسیدن به دولت مستقل فلسطین که بر اساس خواست و اراده مردم صورت گیرد، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، اظهار کرد: همان‌ طور که از سخنان نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیست در سازمان ملل و مصاحبه‌های مختلف او کاملا مشهود است، رژیم اسرائیل در شرایط رو به زوال قرار گرفته و علت این اقدامات آن، شکست‌های متعددی است که در جنگ یک‌ سال گذشته از فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت خورده و مسیر پیش‌روی خود را جز اضمحلال و نابودی نمی‌بیند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای تداوم حیات سیاسی و افزایش عمر خود سعی می‌کند با این نوع اقدامات زمان نابودی و اضمحلال خود را به تأخیر بیندازد. به‌ نظر می‌رسد که اقدامات تروریستی از این باب صورت می‌گیرد که حداقل چند ماهی بتوانند عمر رژیم صهیونیستی که بر اساس پیش‌بینی مقام معظم رهبری و حتی خود کارشناسان سیاسی آشنا به وضعیت رژیم صهیونسیتی رو به اتمام است، حداقل چند سال افزایش دهند.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تبعات شکست‌های رژیم صهیونیستی بیان کرد: از طرفی با ترور رهبران مقاومت، رژیم صهیونستی با تبعات و شکست‌های پی‌درپی در جبهه نبرد مواجه می‌شود که موجب افسردگی و آسیب دیدن روحیه اشغالگران شده و خودکشی فراوانی بین سربازان پدید آمده است. همچنین اقدام به فرار و خروج از سرزمین‌های اشغالی توسط یهودیان صورت گرفته که برای فرار و پوشاندن این تبعات دست به چنین اقداماتی می‌زنند تا قدری تاب‌آوری مردم خود را افزایش دهند.

ترقی با اشاره به لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی عنوان کرد: ضرباتی که توسط جبهه مقاومت اعم از حماس، حزب‌الله و همچنین حشدالشعبی و یمن به ساختار اقتصادی، اجرایی و دستگاه حکومتی رژیم موقت اسرائیل وارد شده، به قدری زیاد است که می‌توان گفت این رژیم در مراحل نهایی اضمحلال قرار گرفته است. در چنین شرایطی به طور طبیعی انسجام و وحدت امت اسلامی، برای زدن ضربه نهایی جهت نابودی این رژیم و رسیدن به دولت مستقل فلسطین که بر اساس خواست و اراده مردم صورت گیرد، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: امروز واجب شرعی است که همه افرادی که ادعای مسلمانی دارند به کمک ملت فلسطین بشتابند و این سرزمین را از چنگ صهیونیست‌ها آزاد و به دامن مسلمانان برگردانند و به گردن همه مسلمانان است که در کنار جبهه مقاومت قرار گیرند و از هرگونه کمکی برای رسیدن این جبهه به نتیجه نهایی و نابودی صهیونیست کوتاهی نکنند.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اضافه کرد: احکام جهادی که اخیرا مقام معظم رهبری دادند و تاکیدی که در دیدار با شرکت‌کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی مبنی بر ضرورت بازسازی و نوسازی امت اسلامی داشتند، نشان‌دهنده این است که ما باید به سمت تشکیل امت حرکت کنیم، امتی که هدف واحد داشته و از یک انسجام و فرماندهی واحد برخوردار باشد و بتواند از حقوق مسلمانان در جهان دفاع کند. این امر امکان‌پذیر نیست مگر اینکه کشورهای جهان اسلام با یکدیگر همراه شود تا بتوانند با هدف و انگیزه مشترک و هماهنگی، دشمن صهیونیستی را از قلب جهان اسلام بیرون کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070806333
  • خبرنگار : 50663