بی‌ اعتنایی لیورپولی‌ها به صدرنشینی بعد از شش هفته

بازیکنان و سرمربی لیورپول صدرنشینی در لیگ برتر بعد از شش هفته را چندان مهم تلقی نمی‌کنند و به فکر قهرمانی در پایان فصل هستند.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای این هفته لیگ برتر ولورهمپتون و لیورپول برابر هم قرار گرفتند که قرمزها ۲ بر یک به برتری رسیدند. ابراهیما کوناته اولین گل خود در لیگ برتر را با ضربه سر به ثمر رساند و محمد صلاح نیز پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرد تا لیورپول ۳ امتیاز خارج از خانه را در زمین ولورهمپتون به دست بیاورد. حالا شاگردان آرنه اسلوت پس از شش بازی ۱۵ امتیاز دارند و با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی و آرسنال در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

رایان گراونبرخ، هافبک لیورپول پس از نمایش چشمگیر در دیدار با ولورهمپتون به اسکای اسپورت گفت: من فکر می‌کنم تیمی مانند لیورپول باید قطعا در جمع چهار تیم برتر باشد. ما به کسب ۳ امتیاز در دیدارهای خودمان ادامه می دهیم اما واقعا زود است بخواهیم درباره پایان فصل پیش‌بینی داشته باشیم. این فصل می‌خواستم دوباره خودم را نشان دهم و واقعا خوشحالم. اسلوت من را در ترکیب اصلی قرار داد و این به من اعتماد به نفس زیادی داد.

آرنه اسلوت سرمربی لیورپول نیز گفت:‌ خیلی خوشحالم که الان صدرنشین هستیم و احساس خوبی دارم اما این موضوع برای ما اهمیت چندانی ندارد. تازه شش هفته از لیگ برتر سپری شده و این صدرنشینی خیلی مهم نیست. 

پیروزی لیورپول در شرایطی به دست آمد که تیم اسلوت چهارشنبه قبل در دور سوم جام اتحادیه وستهام را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد و باید این هفته در لیگ قهرمانان اروپا میزبان بولونیا ایتالیا باشد.

البته استون ویلا می‌تواند امشب (یکشنبه) با پیروزی برابر ایپسویچ تاون به لیورپول در صدر جدول برسد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070806054
  • خبرنگار : 71460