فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع)؛

مدیران با رویکرد دفاع مقدس کار کنند

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) با بیان اینکه مدیران با رویکرد دفاع مقدس باید کار کنند، گفت: رویکرد دفاع مقدس جهاد در راه خداست و جز خدا هدف و منظوری نیست و اگر با رویکرد دفاع مقدس کارها دنبال شود پیروزی و نصر به دنبال خواهد داشت.

امیر سرتیپ دوم علی مهدوی شامگاه امروز شنبه، ۷ مهرماه در مراسم چهل و سومین سالگرد شهادت سید موسی نامجوی همچنین شهیدان والامقام سرلشکر ایرج نصرت‌زاد و شهید سرلشکر محمود امان‌اللهی که به همت ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا با حضور مردم و جمعی از مسئولان در مصلی نمازجمعه بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی مصداق اعمال نیک و صالح است.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) ضمن تبریک هفته دفاع مقدس تصریح کرد: مدیران با رویکرد دفاع مقدس باید کار کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز ناشی از این است که رویکرد دفاع مقدس فراموش شده، افزود: رویکرد دفاع مقدس جهاد در راه خداست و جز خدا هدف و منظوری نیست و اگر با  رویکرد دفاع مقدس کارها دنبال شود پیروزی و نصر به دنبال خواهد داشت.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خاطراتی است که زن و مرد؛ پیر و جوان در کنار نیروهای مسلح حماسه خلق کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و  ما امروز وامدار شهدا، ایثارگران و رزمندگانی هستیم که در این راه جانفشانی کردند.

امیر سرتیپ دوم مهدوی در ادامه ضمن تبریک و تسلیت شهادت حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: جای ابهام و شکی وجود ندارد که همه آزادگان جهان ملزم هستند برای خونخواهی به پا خیزند.

وی افزود: نیروهای مسلح بنابر تمهیدات فرمانده کل قوا اقدام خواهد کرد و هر وقت مقام معظم رهبری امر کنند، اقدام کرده و خانه جور و فساد را با خاک یکسان خواهیم کرد.

نیروهای مسلمان در برابر اسرائیل متحد باشند

همچنین در این مراسم سید مهدی نامجوی، فرزند سرلشکر سیدموسی نامجوی که در حال حاضر به عنوان معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فعالیت دارد، اظهار کرد: در دست نوشته‌های شهید نامجوی احساس انزجار او نسبت به اسرائیل را شاهد بودم‌.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلمان باید با یکدیگر در برابر اسرائیل متحد باشند، افزود: شاهد هستیم که اسرائیل به زنان و کودکان؛ پیر و جوان رحم نمی‌کند.

وی با اشاره به آیه ۲۶ از سوره مبارکه احزاب گفت: با استقامت در مسیر الهی و جهاد با اسرائیل بعد از ۲۵ سال وعده؛ نابودی این رژیم غاصب را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است در این مراسم پیام حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه بندرانزلی در پی شهادت سید حسن‌ نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان قرائت شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403070705669
  • خبرنگار : 50283