مدیر عامل باشگاه گلنور:

مسیر ورزشی‌مان را در بخش بانوان نیز ادامه می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه گلنور گفت: در نظر داریم مسیر چندین ساله بسکتبالیمان را برای بانوان نیز ادامه داده و معاونت بانوان را تشکیل دهیم تا این حوزه را جدی‌تر پیش بگیریم. در فصل پیش‌رو نیز با ۱۰ بازیکن اصفهانی معنای واقعی بومی‌گرایی را انجام می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، عماد چلونگر، مدیر عامل باشگاه گلنور در نشست خبری تیم بسکتبال گلنور که از روز ۵شنبه به طور رسمی نخستین حضورش در لیگ برتر را آغاز می‌کند، اظهار کرد: با هدف مسئولیت اجتماعی صرفا در حوزه بسکتبال فعالیتش را آغاز کرده و از آن زمان (سال ۱۳۹۵) موفقیت‌های خوبی چون بیش از هفت مقام سومی، دو مقام دومی و کسب هفت عنوان قهرمانی را در کارنامه دارد. از سال ۱۴۰۰ در لیگ دسته یک و سال قبل با قهرمانی در این رقابت‌ها مجوز لیگ برتر را کسب کردیم.

او یادآور شد: همچنین در راستا مسئولیت اجتماعی اسپانسر رشته بسکتبال با ویلچر برای هیئت جانبازان و معلولین بودیم که سال قبل به قهرمانی رسید و امیدوارم امسال نیز بتوانیم در خدمت جانبازان و معلولان استانمان باشیم.

چلونگر همچنین در خصوص آینده و هدف‌گذاری این باشگاه خاطر نشان کرد: نظر داریم این مسیر چندین ساله را برای بانوان نیز ادامه داده و معاونت بانوان را تشکیل دهیم تا این حوزه را جدی‌تر پیش بگیریم. به صورت هدفمندتر و با استراتژی مشخص‌تر به این حوزه وارد خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه گلنور تصریح کرد: این سالیان ثابت کردیم که روند متفاوتی داریم و به اهدافمان پایبند بودیم تا سهم بسزایی در بسکتبال اصفهان داشته باشیم. تمام تلاشمان را کردیم که به مسیرمان پایبند بوده و با یک رشته پیش می رویم که همین مورد موفقیت ما بوده است.

او ادامه داد: سرمایه‌گذاری ما بر رده‌های پایه نیز یکی از مهم‌ترین اهداف ما است که در سالیان بعد با کمک از آن‌ها به به مانایی باشگاه کمک خواهد شد.

مازیار میرعظیمی، سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال با ویلچر که به عنوان سرپرست در کنار تیم بسکتبال گلنور خواهد بود نیز در خصوص ترکیب بازیکنان این فصل تیمش، افزود: ۱۰ بازیکن اصفهانی، ۳ بازیکن از خارج اصفهان و دو بازیکن خارجی در این فصل برای گلنور به میدان خواهند رفت تا به معنای واقعی بومی‌گرایی را انجام دهیم.

او همچنین در خصوص سالن میزبانی این تیم ادامه داد: با سالن‌های مختلفی صحبت کردیم که هر کدام به دلایلی میسر نشد و در نهایت با تغییرات و بهینه‌سازی در سالن میثمی میزبانی خواهیم کرد.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070705474
  • خبرنگار : 50348