یک مسئول در استانداری فارس:

جهاد با صهیونیست‌ها یک خواسته عمومی است

مدیرکل سیاسی انتخابات وتقسیمات کشوری استانداری فارس با بیان اینکه نتانیاهو نماد شیطان انس است، اظهار کرد: امروز در جهان اسلام جهاد با رژیم صهیونیستی تبدیل به یک خواسته عمومی شده است.

محمد رضایی امروز، ۷ مهر ماه در نشست استانداری فارس در خصوص خوی خون‌خواری و گرگ‌صفتی رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: امروز بیش از هر زمانی عیان است که دولت تروریست، نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی با رفتارهای ضدحقوق بشری، معنای کلام امام خمینی(ره) را که فرمود «اسراییل غده‌ای سرطانی است که باید از بین برود» را بیش از هر زمانی معنا داده است.

وی ادامه داد: جهاد با رژیم اشغالگر، امروز در جهان اسلام تبدیل به یک خواسته عمومی شده است و این یعنی نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی نزدیک است.

وی با بیان اینکه نتانیاهو نماد شیطان انس است که با پشتیبانی آمریکا و برخی دولت‌های غربی تبدیل به خون‌خوارترین انسان تاریخ شده است، گفت: در نقطه مقابل نتانیاهو، حزب الله لبنان که تبدیل به قهرمان، افتخار جهان اسلام و آزادی‌خواهان جهان شده‌اند و قطعا حزب‌ الله باحمایت همه اضلاع مقاومت پیروز این نبرد است.  

مدیرکل سیاسی انتخابات وتقسیمات کشوری استانداری فارس تصریح کرد: در روزگاری که ادعای حقوق بشری کشورهای غربی گوش عالم را کر کرده است، شاهد خونبارترین رفتار تروریست دولتی با حمایت دولت‌های مستکبر غربی هستیم که معنای واقعی حقوق بشر را با حمایت‌های خود از این رژیم نامشروع و کودک‌کش نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: در واقع جنایات این روزهای رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را باید با شراکت آمریکا و هم‌دستانش تفسیر کرد.

رضایی اظهار کرد: جبهه مقاومت امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است. رژیم غاصب صهیونیستی بابت جنایات خود در غزه، فلسطین، لبنان و سایر مکان‌های دیگر، تاوانی سخت با نابودی خود خواهد داد. 

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070705311
  • خبرنگار : 50976