با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب

عباس زاده: زمان آن رسیده است که محور مقاومت ضربه شست خود را نشان دهد

یک عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا جبهه مقاومت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد و زمان آن رسیده است که محور مقاومت ضربه شست خود را نشان دهد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با ایسنا، با محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی با حمله به ضاحیه، بیان کرد: رژیم صهیونیستی هیچ گاه به تنهایی نمی تواند این جنایت ها را انجام دهد. نه جرات انجام این جنایت ها را دارد و نه ظرفیت آن را دارد.

وی تصریح کرد: به نظر بنده امروز جهان اسلام به طور مستقیم با آمریکا طرف است. آمریکا قطعا در این فاجعه اخیر در میدان بوده است. بمب‌های هزار تنی و پیشرفته ترین تجهیزات نظامی نشان  می دهد که پای آمریکا در میان میدان است.

دیگر نباید با کوچک ترین ددمنشی های رژیم صهیونیستی در منطقه مماشات شود

وی در ادامه اظهار کرد: یک آمریکایی چند سال پیش یک جمله معروفی گفت که از نگاه بنده نباید فراموش شود. گفت که اسرائیل ناو جنگی ثابت ما در منطقه است. آنها این رژیم نامطلوب را ایجاد کردند تا به شیوه های مختلف منطقه را کنترل کنند. دنیا امروز می بیند که در سازمان ملل سردمداران رژیم صهیونیستی چگونه گستاخی کرده و همراهی مستقیم و غیر مستقیم غربی ها با آنان را دنیا نظاره‌گر است.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر به نظر بنده هر گونه تامل و تاخیر بیشتر در برخورد با رژیم صهیونیستی آنان را گستاخ تر کرده و این موضوع را حمل بر ضعف می‌کنند. نباید در منطقه با کوچک ترین ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی مماشات شود. اگر یکی زده باید چند ضربه بخورد.

فرصت خاصی برای محور مقاومت ایجاد شده است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با وجود اینکه پیش بینی می‌شود که خسارت اقدام اخیر غربی‌ها و به ظاهر رژیم صهیونیست ها قابل توجه باشد، اما یک فرصت خاصی برای محور مقاومت ایجاد شده است. ما در آستانه انتخابات آمریکا بوده و هر دو جناح در آمریکا نیاز دارند که در پرونده خود یک پیروزی و مدیریت در خاورمیانه را به نام خود ثبت کنند. طبیعتا زمانی این پیروزی برای آنان حاصل می شود که رژیم صهیونیستی در موقعیت برتر قرار گیرد. اکنون هر دو جناح آمریکا به این موضوع نیاز دارند و  وقت آن رسیده که محور مقاومت سکه‌های خود را در آمریکا نقد کند.

وی در ادامه تاکید کرد: برخلاف زعم خیلی‌ها از نگاه بنده فرصت مناسبی برای محور مقاومت ایجاد شده است تا در مقابل زورگویی های آمریکا تسویه حساب کنند. آمریکایی ها امروز در موقعیتی هستند که به راحتی امتیاز داده و اکنون ضربه پذیر هستند. جبهه مقاومت نیز قطعا در این قضییه کوتاه نخواهد آمد. از نگاه بنده امروز زمان آن رسیده که محور مقاومت ضربه شست خود را نشان دهد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070705241
  • خبرنگار : 71560