فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تاکید کرد

امنیت بیش از ۱۲ میلیون مسافر در خطوط ریلی کشور

 فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: پلیس راه آهن کشور در نیمه نخست سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر را در خطوط ریلی برقرار کند.

به گزارش ایسنا، سردار رضا بنی اسدی‌فر به تشریح اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن کشور در نیمه اول سال جاری پرداخت.

وی گفت: پلیس راه آهن کشور از شش ماهه ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر را در قالب بیش از ۲۸ هزار و ۸۰۰ رام قطار تأمین و رضایت مسافران را به خوبی جلب کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارکنان پلیس راه آهن کشور با تلاش شبانه روزی توانسته‌اند قاچاق کالا و ارز در خطوط ریلی را کنترل کنند که این کشفیات از ارزش تقریبی بیش از ۱۷۳ میلیارد ریال برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه طی شش ماهه اول سال جاری مقدار ۱۲ تن و ۹۰۹ کیلوگرم آهن آلات حاشیه ریلی (اموال رها شده) کشف شده است عنوان کرد: با حکم مرجع قضایی ۷۹۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توسط پلیس راه آهن کشور توقیف شده است به طوریکه در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۳۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی، کشف و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار بنی اسدی فر در پایان خاطر نشان کرد: پلیس راه آهن کشور با تمامی امکانات نسبت به ارتقاء امنیت و آرامش خاطر برای مسافران سفری امن و ایمن را به ارمغان آورده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403070705165
  • خبرنگار :

برچسب‌ها