فرجام طلسم ۱۱ ساله تراکتور در اصفهان

روند منفی عدم پیروزی تراکتور مقابل سپاهان در اصفهان بعد از سال‌ها به پایان رسید.

تراکتور امشب (جمعه) در جریان هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال مهمان سپاهان بود و با یک گل بر این تیم فائق آمد.

قرمزپوشان در شرایطی میزبان خود را مغلوب کردند که در دقیقه ۳۱ این بازی به واسطه کارت قرمز داور به مهدی ترابی به دلیل خطای وی بر روی محمدمهدی محبی، حدود ۶۰ دقیقه از بازی را ۱۰ نفره دنبال کردند.

درحالی که نیمه اول پایان یافته به نظر می‌رسید، شوت ایگور پوستونسکی به سمت دروازه زده شد، پیام نیازمند این توپ را گرفت اما روی ریباند امیرحسین حسین‌زاده دروازه سپاهان را گشود.

تراکتوری‌ها تا پایان بازی سزاوارانه از دروازه خود برابر ضدحملات برق‌آسا سپاهان محافظت کردند. در نهایت بازی با برتری قرمزپوشان به پایان رسید تا آن‌ها به صدر جدول بوسه بزنند.

اما نکته جالب اینکه، قرمزها درحالی سپاهان را مغلوب کردند که آخرین پیروزی خارج از خانه این تیم مقابل طلایی پوشان در اصفهان به ۱۱ سال قبل برمی‌گشت. جایی که تراکتوری‌ها ۲۰ مردادماه ۱۳۹۲ در چارچوب بازی رفت لیگ سیزدهم، در ورزشگاه فولادشهر به مصاف سپاهان رفتند و یگانه گل علی کریمی باعث شد تا قرمزپوشان، اصفهان را دست پر ترک کنند.

به گزارش ایسنا، با این برد طلسم ۱۱ ساله عدم پیروزی تراکتور مقابل سپاهان در اصفهان به دست دراگان اسکوچیچ شکسته شد و همچنین این تیم توانست به بردهای خارج از خانه خود در فصل جدید ادامه بدهد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070604644
  • خبرنگار : 50589