شور و هیجان در دومین دوره تنیس آزاد جام MVM

دومین دوره تنیس آزاد جام ام‌وی‌ام از روز نهم مهرماه آغاز و تا 20 مهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، این شرکت برنامه دارد تا دومین دوره تنیس آزاد جام ام‌وی‌ام را برگزار نمایید. این تورنمنت هزار امتیازی همانند دور قبلی که سال گذشته برگزار شد، با حضور تنیس‌بازان مطرح کشور برگزار می‌شود و نتایج آن تاثیر بالایی در رنکینگ این ورزشکاران خواهد داشت.

این مسابقات در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران با حضور بیش از 200 تنیس‌باز برتر کشور برگزار می‌شود و همچنین برای نفرات برتر جوایز مالی ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است که به آن‌ها اهدا خواهد شد.

ام‌وی‌ام از سال گذشته رویکرد جدید خود مبنی بر حمایت از ورزش و ورزشکاران جوان و مستعد کشور را آغاز نموده است، طی دو سال اخیر، دو دوره مسابقات اسکی جام ام‌وی‌ام و یک دوره مسابقات تنیس جام ام‌وی‌ام برگزار شده که حال به برگزاری دومین دوره مسابقات تنیس نزدیک می‌شویم.

ایجاد بستری برای نمایش استعداد ورزشکاران ایرانی

دیدگاه شرکت مدیران خودرو به ویژه ام‌وی‌ام از ابتدا بر این اساس نهاده شده که در کنار تولید خودروهای با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش در بالاترین سطح، همواره به عنوان حامی در کنار ورزشکاران و هنرمندان کشور باشد و ایونت‌های مختلف ورزشی و هنری در سطوح مختلف را برگزار کند.

در حال حاضر مسابقات تنیس جام ام‌وی‌ام در حال تبدیل شدن به یکی از معتبرترین مسابقات داخلی است که هرساله ورزشکاران مطرح و جوانان بااستعداد در آن شرکت کرده و توانایی‌های خود را محک بزنند. با این دیدگاه شرکت مدیران خودرو و برند MVM در تلاش است تا در حوزه استعدادیابی و فراهم آوردن بستری برای نمایش توانایی ورزشکاران مستعد کشور اقدامات موثری بردارد و قطعا این اقدامات صرفا به برگزاری ایونت‌هایی مانند مسابقات اسکی و تنیس ختم نخواهد شد.

مدیران خودرو امیدوار است تا ورزشکاران بتوانند عیار خود را در این رقابت‌ها بسنجند و آماده پیکارهای بین‌المللی معتبرتر شوند. حمایت از ورزش و انجام فعالیت‌های عام المنفعه و خیریه از مهم‌ترین رویکردهای برند ام‌وی‌ام به شمار می‌رود و مدیران شرکت تمایل دارند تا این رویکرد را با قدرت بیشتری استمرار بخشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403070403523
  • خبرنگار :