کدام بازیکنان اولین داربی خود را تجربه می‌کنند؟

داربی ۱۰۴ از ساعت ۱۹ امروز آغاز می‌شود. در ترکیب دو تیم ۹ بازیکن حضور دارند که اولین داربی خود را تجربه می‌کنند که ۵ بازیکن سهم پرسپولیس و ۴ بازیکن سهم استقلال است.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می روند. پیش از این دیدار در لیست بازیکنان هر دو تیم بازیکنانی حضور دارند که برای اولین بار داربی تهران را تجربه خواهند کرد. در ترکیب پرسپولیس الکسیس گندوز، ایوب العملود، میلاد محمدی، یاسین سلمانی، لوکاس ژوائو، مسعود ریگی و سعید مهری بازیکنانی ۵ بازیکن پرسپولیس هستند برای اولین بار با پیراهن این تیم در داربی حضور دارند.

گندوز در حالی که در بازی قبلی تیمش مقابل آلومینیوم احساس ناراحتی کرد، به این بازی رسید و مشکلی برای همراهی تیمش در مهم‌ترین بازی لیگ برتر ندارد. العملود هم بازیکن مصدوم سرخ‌ها بود که می‌تواند با صلاح‌دید کارد فنی در این بازی به میدان برود. ژوائو مهاجم جدید پرسپولیس که تاکنون فرصت کمی برای بازی در ترکیب اصلی تیم داشته، امروز می‌تواند به دلیل مصدومیت اورونوف جایگزین خوبی برای او باشد و این بازیکن در صورت حضور در ترکیب در اولین داربی خود بدرخشد. محمدی دیگر بازیکن پرسپولیس است که در ترکیب سرخ‌ها برای این تیم به میدان می‌رود. او تا اینجای فصل عملکرد قابل قبولی داشته است. در حالی که همه منتظر تقابل میلاد محمدی با  برادرش مهرداد محمدی در سمت چپ زمین بودند اما به دلیل محرومیت مهرداد محمدی و غیبتش در ترکیب استقلال، میلاد در غیاب برادر خود باید مقابل استقلال قرار بگیرد.

یاسین سلمانی دیگر بازیکن پرسپولیس است که فصل گذشته با مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد و بعد از ماه‌ها دوری از بازی، در فصل بیست و چهارم در دیدار قبلی تیمش مقابل آلومینیوم به میدان رفت. با توجه به آنکه او تازه مصدومیتش برطرف شده، احتمال دارد به عنوان یار تعویضی نخستین داربی خود را تجربه کند.

در ترکیب استقلال هم سامان فلاح، محمد حسین اسلامی، گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ ۴ بازیکن استقلال هستند که اولین داربی خود را تجربه خواهند کرد. استقلال در حالی که روزبه چشمی و مهرداد محمدی را در اختیار ندارد، احتمال دارد از این ۴ بازیکن استفاده کند. کاکوتا و اندونگ در بازی‌های قبلی استقلال آمار خوبی داشتند و در وسط زمین به خوبی می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند. 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070403486
  • خبرنگار : 30196