فرمانده سپاه نینوا گلستان:

جنگ تحمیلی استثنائی‌ترین جنگ در تاریخ معاصر بود

فرمانده سپاه نینوا گلستان، جنگ تحمیلی را استثنائی‌ترین جنگ در تاریخ معاصر دانست و گفت: حفظ انقلاب در اثر عواملی چون مردم و ایمان به خدا بوده است.

علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا امروز چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز سرباز که در حسینیه غدیر این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: نیروی مردم انقلابی و ایمان به خدا از عوامل مهم پیروزی در جنگ تحمیلی در شرایطی چون نوپایی انقلاب و تازه نفس بودن سپاه بوده است.

وی با بیان اینکه پایه گذاری انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) برای خداوند و در راه خدا بوده است،ادامه داد: علت ماندگاری انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی نیز به منشأ آن یعنی خداوند برمی‌گردد.

فرمانده سپاه نینوا با تاکید براینکه جنگ تحمیلی استثنایی‌ترین جنگ در تاریخ معاصر بوده است، اذعان کرد: فقط در دوران انقلاب اسلامی و حاکمیت ولی فقیه با تمام فشارهایی که آوردند یک وجب از خاک ما جدا نشد، اما تاریخ را ببینید که در زمانهای گذشته چه مناطقی از ایران جدا شده است. 

شاهکوهی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس باعث در هم شکستگی اتحاد بلوک غرب و شرق که با هدف شکست ایران ایجاد شده بود گردید و به فرموده امام راحل(ره) ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را شکستیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403070403454
  • خبرنگار : 50672