استاندار گلستان:

هدف دشمن ممانعت از تشکیل مردم سالاری دینی بود

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی تفکری نوین در دنیا بوده است، گفت: تمام تلاش مستکبرین در هشت سال دفاع مقدس نابودی شکل گیری این تفکر نوین بود.

علی محمد زنگانه استاندارد گلستان امروز در مراسم آیین ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان گلستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس در راستای حفظ تمامیت ارضی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه مردم سالاری دینی وجه جدیدی را به دنیا نشان داد، اذعان کرد: ملت ما در هشت سال دفاع مقدس از یک گفتمان و حرف نوین تحت عنوان مردم سالاری دینی که الگویی است برای دنیا دفاع کرده‌ایم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس ۲۰ کشور به طور مستقیم و بیش از ۱۰ کشور به طور غیرمستقیم در جنگ با ایران متحد شده بودند، تصریح کرد: همه این اتحاد برای جلوگیری از شکل گیری تفکر نوین تحت عنوان مردم سالاری دینی بوده است.

زنگانه با تاکید بر اینکه تمام کشورهای ابرقدرت دنیا کمر به نابودی ایران عزیزمان بسته بودند، افزود: وجود یک شخصیت بزرگ و الهی به نام امام خمینی(ره) و همراهی جوانانی با شور شهادت جبهه مسلمین را در برابر  استکبار عظیم پیروز میدان کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403070403429
  • خبرنگار : 50672